The Stig Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei. Har nettopp hentet mitt eksemplar av C&C3 på Posten, etter installasjon og patching var jeg endelig klar. Til min store forskrekkelse syns jeg bildet er utrolig uklart, altså tåkete. Syns det er akkurat som jeg har "blur" effekt på. Er utrolig frustrende med så uklart bilde når grafikken ellers er nokså pen. Hadde ikke dette problemet i demoen, og kjører med samme innstillingene (tror jeg). Absolutt alt, både i spillet og "Catalyst Control Center" er på Max, spillet flyter kjempefint, men har altså meget uklart bilde. Håper noen kan komme med forslag! Takker for svar Endret 11. april 2007 av Stikk-kont@kten
Goliath Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Oi, det der var..ehem..ja, veldig stygt! Har du prøvd å laste ned de siste driverene til skjermkortet, DirectX and so on? Bare for referansens skyld (til nysgjerrige), sånn skal det egentlig se ut: Endret 11. april 2007 av überGoliath
The Stig Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Joda, både Catalyst 7.3 og DirectX 9.0C er på plass
The Stig Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Slik ser det ut når jeg setter alt på "Very low", så tydelig at det er en eller annen effekt som skaper tåken. Men hvilken?!
perpyro Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 For å finne effekten så må du begynne å sette opp grafikkinstillingene i spillet en for en. Nitidig men da finner du ut hva det er som lager dette.
The Stig Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Yup, har allerede startet på eliminasjonsprosessen - Var vel mest det at jeg hadde håpet noen hadde et ferdig svar for hånden.
mattjin Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Prøv å skru ned AA. Har samme problemet i Armed Assault, bildet blir uklart om jeg setter AA over ''Normal'' setting.
The Stig Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Problemet løste seg ved å fjerne "VFX", bildet ble umiddelbart krystallklart
Lasse 90 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hva er VFX? 8373484[/snapback] Effekter tror jeg.
The Stig Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Aner ikke hva den skal gjøre, men hos meg gjorde den altså bildet veldig uklart. Slik ser grafikken ut nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå