Gå til innhold

Hvordan tror du lost slutter?


Anbefalte innlegg

Finnes det i hele tatt en serie som beholder seertallene fra sesong en eller øker seertall utover sesongene? Jeg synes Lost er god underholdning. Dog var det litt drøyt å holde på til 2010. 2008/2009 hadde vært bedre musikk i mine ører. Skulle la seg gjøre å løse opp i alle mysterier til da spør du meg. Men men.

8901878[/snapback]

 

Så lenge de tjener penger på serien så...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper det kommer til og bli en slutte med en skikkelig cliffhanger. Hvis noen har sett siste episode av serien Angel så vet de hva jeg mener.

 

Ja jeg tror at mange spørsmål vil bli besvart men det kommer nok ikke til å slutte med at de blir reddet. For en klisje det hadde vært og serien har ikke hatt mange av dem.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har hørt fra noen at det i siste episoden av lost viser det seg at

Lost er et sted mellom himmel og jord, der alle er døde!

Tror noen av dere dette kan stemme ?

Det er mange av vennene mine som sier at de har sett siste episoden,

men skjønner ikke hvordan de kan ha gjordt det !? Jaja..

 

Sorry Folks hvis jeg røpte no som jeg ikke skulle.. Vett a faen jeg om det er sant eller ikke så!"

 

Oij ! SKreiv det like godt to ganger :p haha

Trodde ikke det kom.. Jaja

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
AlleDager: Hva heter denne tråden?

 

Han sier jo hva han tror skjer med serien... nemlig at de blir lost. Hva er feil med det ?

 

Jeg tror at serien ender lykkelig da standard historie fortelling er slik at lykkelige historier ender trist og triste historier ender lykkelig. Ellers tror jeg at det også kan ende med en standard scene der all informasjonen fra øya blir lagt i en slags dokument eske. Folkene som vil ha øya har et lager og vi ser en pappeske merket "øya/dharma iniative" og den blir plassert i et stort rom. På denne måten skal vi som seer få vite at det finnes flere tusen slike "x-files" lignende saker i verden....

 

PS! digger slike slutter som bla X-files bruker i en episode, samt flere filmer og serier har versjoner av.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vet ikke hvordan jeg tror den slutter..

 

Det eneste jeg håper på er at de klarer å NØSTE OPP trådene.. at det er en form for forklaring.. en forklaring som vi kan akseptere.. bryr meg ikke om de må ty til noen litt drøye sci-fi -forklaringer, så lenge vi kan svelge forklaringen i stil med hvordan resten av Lost da har vært..

 

Jeg lurer veldig på om de har en idé selv.. om de vet selv hvordan den avslutter, sånn mer eller mindre.. Jeg håper de også vet at de har en stor fanbase som de IKKE KAN skuffe.. (kan og kan.. dere skjønner hva jeg mener..) ..

Lenke til kommentar

Lost er jo en lettere Sci-Fi dramaserie, så en naturlig løsning vil aldri komme. Dette har forfatterne også sagt nærmest ifra første sesong. De har en form for "bibel" har de sagt i podcastene om hvordan de skal kjøre det med starten til slutten. Det er bare at ting blir stadig gjort om, og de vet tydeligvis hvor stor fanbase de har. Bare sjekk når produsentene er på Comic-Con og sånt, da svarer de virkelig på sånne ting og de viser hele tiden at de faktisk bryr seg om seerne.

 

Derfor de til og med gjorde episode 8 helt ferdig dagen før streiken som var fridag for dem bare for å gi fansen en episode til.

Lenke til kommentar

Alle (foruten dem som dør langs veien) ender igjen opp på øya i ett tilfeldig sammentreff. Alle er fortvilte. Jack og Kate kliner og klår på hverandre, mens James (Sayer?) sitter inntil ett tre 20 meter lengre borte, gløtter med de skjeve brillene sine over boka han har lest 3 ganger og sukker.

 

...og så kommer det en isbjørn...og en ku i fallskjerm mens tær flyr i hytt og pine.

 

Fantastisk uforutsigbar og god underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...