Gå til innhold

Hvordan tror du lost slutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare avkrefte alle disse dumme ideene om at de er i skjersilden og at de er døde osv.

8641698[/snapback]

Hvorfor er de ideene dumme?

8648426[/snapback]

 

Produsentene har sagt at det ikke er noe skjærsild eller at de er døde, at de faktisk er i live et eller annet sted i verden.

Lenke til kommentar

Ein aldri så liten opprydding fant stad her. Hald diskusjonen på TEMA folkens! Om du synest eit forslag ikkje er så bra, kommenter det konstruktivt, å være rappkjefta hjelper fantastisk lite. Hugs kva som står i våre retningslinjer:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

LOST slutter i 2010... Personlig tror jeg det blir en like dårlig slutt som hele serien. Som at "gjengen" blir reddet for så å komme hjem i rampelyset, eller en tragisk slutt hvor alle dør. :hrm:

I begynnelsen var LOST utrolig spennende, det var nesten avhengighetsskapende, men de har desverre mistet den røde tråden, noe som resulterer i at seertallene har sunket drasttisk. Produsentene burde kuttet serien snarest, og gitt oss svar på alle mysteriene istedenfor å bare skape nye.

Lenke til kommentar
LOST slutter i 2010... Personlig tror jeg det blir en like dårlig slutt som hele serien. Som at "gjengen" blir reddet for så å komme hjem i rampelyset, eller en tragisk slutt hvor alle dør. :hrm:

I begynnelsen var LOST utrolig spennende, det var nesten avhengighetsskapende, men de har desverre mistet den røde tråden, noe som resulterer i at seertallene har sunket drasttisk. Produsentene burde kuttet serien snarest, og gitt oss svar på alle mysteriene istedenfor å bare skape nye.

8796687[/snapback]

 

Jeg er faktisk helt enig. Første sesong var konge. Resten var til å gråte av.. Jeg er ikke noe fan av den serien i det heletatt..

Lenke til kommentar
LOST slutter i 2010... Personlig tror jeg det blir en like dårlig slutt som hele serien. Som at "gjengen" blir reddet for så å komme hjem i rampelyset, eller en tragisk slutt hvor alle dør. :hrm:

I begynnelsen var LOST utrolig spennende, det var nesten avhengighetsskapende, men de har desverre mistet den røde tråden, noe som resulterer i at seertallene har sunket drasttisk. Produsentene burde kuttet serien snarest, og gitt oss svar på alle mysteriene istedenfor å bare skape nye.

8796687[/snapback]

 

Jeg er faktisk helt enig. Første sesong var konge. Resten var til å gråte av.. Jeg er ikke noe fan av den serien i det heletatt..

8796701[/snapback]

 

Så hva ødelagte ? alt i fra øyeblikket de så ned i luka til vi møter "MRFriendly" og utover ?Jeg hadde likt å sett mer av "uteligger" versjonen av Tom / Zeke / Mr. Friendly ! Synes det var genialt at de fant dharma stasjonen. Men går litt langt imellom fra det skjer noe ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er mulig:

Jack våkner opp i jungelen(akkurat som i første episode), løper ut til stranda og der er det mange folk som er skada og flyet brenner osv... Også kommer det mange redningsbåter og alt sammen var en drøm som Jack hadde  :p  Har tenkt at dette kan vere en slutt mange ganger. Men det blir liksom litt teit da hehe...

 

Edit: Også mulig at bare få av folka på øya overlever og er på vei hjem på en redningsbåt, også eksploderer øya eller noe lignende.. Vulkanutbrudd over hele øya kanskje :p ... Og alle de som overlever blir enige å aldri igjen prate om alle det creepy tinga som skjedde på øya.

8361484[/snapback]

Om det skal komme et vulkanutbrudd og "sluke" hele øya, må det i så fall skje noe drastisk da det etter hva jeg kjenner til ikke finnes noen vulkan :tease:

8361547[/snapback]

Jeg aner ikke om dette følger TVN, eller USA, men jeg følger USA ihvertfall, så dette havner i spoiler, det er ikke en stor spoiler, kun noe om dette med vulkaner.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det er en vulkan på øya. I en episode ser vi tilbakeblikk fra når Benjamin kom til øya, og mens han vokste opp på øya sammen med resten av Dharma Intative. I en scene går han på skolen, og de lærer om hvordan du lager din egen lille vulkan. Da forklarte læreren at hvis du puttet vann oppi blandingen, så villde det begynne å "bruse" og bygge seg opp til et utbrudd, akkuratt som vulkanen på øya en gang hadde gjort.

 

Om jeg ikke husker feil da...

Lenke til kommentar
jeg er også enig

8796732[/snapback]

 

Enig med dere. Tipper at hovedpersonen .. Han legen (ser ikke mer på det .. blir for dårlig :cry: ) våkner så var alt sammen bare en drøm

 

EDIT: Typo

8887940[/snapback]

 

Ikke for å ødelegge noen våte drømmer, men serieskaperne har for lengst avkreftet den teorien og garantert oss at det er ikke en drøm og de er ikke døde.

Lenke til kommentar
jeg er også enig

8796732[/snapback]

 

Enig med dere. Tipper at hovedpersonen .. Han legen (ser ikke mer på det .. blir for dårlig :cry: ) våkner så var alt sammen bare en drøm

 

EDIT: Typo

8887940[/snapback]

 

Ikke for å ødelegge noen våte drømmer, men serieskaperne har for lengst avkreftet den teorien og garantert oss at det er ikke en drøm og de er ikke døde.

8888039[/snapback]

 

Da holder jeg en knapp på at de blir reddet :thumbup:

 

eller at hele øya var en test de kom borti elr noe? :hmm:

Lenke til kommentar

Finnes det i hele tatt en serie som beholder seertallene fra sesong en eller øker seertall utover sesongene? Jeg synes Lost er god underholdning. Dog var det litt drøyt å holde på til 2010. 2008/2009 hadde vært bedre musikk i mine ører. Skulle la seg gjøre å løse opp i alle mysterier til da spør du meg. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...