Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor fort går moppa/letten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har en 50ccm gategodkjent firehjuling som klarer 55 km/h på flata, uten trim :ermm:  :D

er det lov, iogmed at den ikke er trimma?

9211308[/snapback]

 

det jeg har erfaring med er at de ikke gidder å bry seg , so lenge den ikke går over 60 km/t

9211925[/snapback]

 

og er det ikke sånn at man ikke kan sette firehjulinger på rulla?

Lenke til kommentar

Jeg har også en utrimma firehjuling som går rundt 50-55. Kan ikke tenke meg at politiet gidder å bry seg om det så lenge du holder fartsgrensa.

 

Også har jeg nettopp kjøpt en Honda NSR som også er utrimma. Har ikke testa maksfarta, men han jeg kjøpte den av sa den gikk i rundt 130, noe som andre med NSR også har sagt...

 

Edit: Hvorfor skal man ikke kunne sette firehjulinger på rulla? Det må jo bli noe av det samme som bil det, bare i et mindre format... :hmm: Har aldri før tenkt på at de ikke skal kunne gjøre det.

Endret av siggii
Lenke til kommentar

har en Aprilia rs50 :innocent:

 

har 48mm sylinder, 19mm gasser, trim reeds, vaccum box, hjemmelaget powerfilter beste eg har prøvd faktisk ;) og ninja effektanlegg..

 

har ikke fått kjørt den inn enda så har ikke testa toppfarten, har heller ikke speedo så blir vanskeli :L

har tatt ut motoren å skal til å skifte veiv,pakninger åsså se om noe annet må skiftes.. så får vi se hva den er god for, har også 15-47 drev på nå men har og et helt nytt 45 drev liggende.. ;) muli eg klarer 130? er ikke sikker, en eg kjenner hadde samme dreving og samme sylinder men org, gasser å den fikk han i ca 125 km/t så må nesten klare mere..

 

åsså en annen eg kjenner kjøpte en gammel derbi gpr som sku være god for 140km/t. men det er bare sagt så er ikke sikker, skal ikke tro alt man hører. selv om lyden i den tok helt av å det virket ganske kraftig. eg kjenner ikke fyren så godt men.

Endret av raymix
Lenke til kommentar
hva salgs 48mm sylinder har du ?

 

Jeg tror IKKE du klarer noe mer enn 110 på maks med 19gasser og det super trimmen du har der.

 

Moped skryte km/t er noe av det værste jeg veit.

9243882[/snapback]

 

neida skryter ikke, men i en fin nedoverbakke skal det fint gå, men på flat mark er det mer en nok med 110 km/t flekker det meste av trafikk da..

Lenke til kommentar
hva salgs 48mm sylinder har du ?

 

Jeg tror IKKE du klarer noe mer enn 110 på maks med 19gasser og det super trimmen du har der.

 

Moped skryte km/t er noe av det værste jeg veit.

9243882[/snapback]

 

neida skryter ikke, men i en fin nedoverbakke skal det fint gå, men på flat mark er det mer en nok med 110 km/t flekker det meste av trafikk da..

9250574[/snapback]

 

Tror ikke noe på det.

 

Hva er det du har av trim da ?

Speedometer målt tror jeg mer enn gjerne på det, særlig hvis du har MH RX eller noe , kompis hadde 115 på speedo , uplombert.. Var 75km/t

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...