Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor fort går moppa/letten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

9118315[/snapback]

det er ikke teamen, er toppdragssylinderen av den verjonen som er 2hk mindre enn teamen

 

og ikke faen om du med derbi med airsal klarer 120 med den drevinga, maks 90 - 100 med den drevinga der

Lenke til kommentar
Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

9118315[/snapback]

det er ikke teamen, er toppdragssylinderen av den verjonen som er 2hk mindre enn teamen

 

og ikke faen om du med derbi med airsal klarer 120 med den drevinga, maks 90 - 100 med den drevinga der

9130326[/snapback]

 

haha, 120 jo :) husk powerfilter og trimforgasser da :) skal ikke mye te etter all den trimmen for å oppnå den farta;)

kjørte forbi en kamerat som holdt 110 med bilen sin;)

Endret av cazador
Lenke til kommentar
Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

9118315[/snapback]

det er ikke teamen, er toppdragssylinderen av den verjonen som er 2hk mindre enn teamen

 

og ikke faen om du med derbi med airsal klarer 120 med den drevinga, maks 90 - 100 med den drevinga der

9130326[/snapback]

 

haha, 120 jo :) husk powerfilter og trimforgasser da :) skal ikke mye te etter all den trimmen for å oppnå den farta;)

kjørte forbi en kamerat som holdt 110 med bilen sin;)

9150606[/snapback]

er muligt å opnå den farten ja, men ikke med den drevinga, kjørte med mitt oppsett på 13_50 dreving og på 14k rpm så hadde eg ca 115

Lenke til kommentar
Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

9118315[/snapback]

det er ikke teamen, er toppdragssylinderen av den verjonen som er 2hk mindre enn teamen

 

og ikke faen om du med derbi med airsal klarer 120 med den drevinga, maks 90 - 100 med den drevinga der

9130326[/snapback]

 

haha, 120 jo :) husk powerfilter og trimforgasser da :) skal ikke mye te etter all den trimmen for å oppnå den farta;)

kjørte forbi en kamerat som holdt 110 med bilen sin;)

9150606[/snapback]

er muligt å opnå den farten ja, men ikke med den drevinga, kjørte med mitt oppsett på 13_50 dreving og på 14k rpm så hadde eg ca 115

9153746[/snapback]

 

jaja.. ikke spør meg åssen sykkeln greier det;) men den gjør det ihvertfall.. :) hadde et helvetes turtall da men;)

Lenke til kommentar
min cpi sm 07mod går i 95kmt uplombert og med 14-62 dreving. Da er det digitale speedoet stilt riktig.

9180205[/snapback]

 

95 kmt uplombert, skeptisk..

 

Målt med GPS?

9180340[/snapback]

 

ja, eller en slik "din fart er" Måler som er på en bro ikke langt ifra der jeg bor. Stemmer rimelig bra med spidoet mitt.

Lenke til kommentar
ja, eller en slik "din fart er" Måler som er på en bro ikke langt ifra der jeg bor. Stemmer rimelig bra med spidoet mitt.

9182012[/snapback]

 

Det er jo ikke GPS det da..

Skal man måle riktig fart, så bruker man GPS..

Er ikke det samme..

 

Sånn "din fart er" er sånn som måler hvor lang tid du bruker fra A til B, og det er ikke alltid nøyaktig..

Lenke til kommentar
Nåja, det trenger ikke å være helt på jordet heller skjønner du eirik.

Med medvind er dette mulig, vil jeg tro.

9182086[/snapback]

 

Ok jeg tror på Neo..

Han har sikkert fått den opp i 95 kmt i nedoverbakke med medvind..

 

Men det er snakk om hvor fort mopeden kjører, på flata, på en normal dag, ikke med storm..

 

Min uplomberte Derbi kan jeg få opp i par og åtti på speedo på en vanlig dag, på flata.. Sikkert mellom 75 og 80 på GPS..

Lenke til kommentar

målte toppfarten på min PLOMBERTE Derbi GPR i dag dag . Og jeg er helt sjokket , dette var på helt flat vei , med lite vind , og på det fine lille digitale speedoen min sto det 75 km/t på det høyeste. Det er noe veldi merkelig med denne sykkelen ass :p har skrudd av potta å sjekka , der er plombering helt i starten , og det er ikke langt jeg kan stikke ståltråden før den treffer noe annet der inne...

Lenke til kommentar
målte toppfarten på min PLOMBERTE Derbi GPR i dag dag . Og jeg er helt sjokket , dette var på helt flat vei , med lite vind , og på det fine lille digitale speedoen min sto det 75 km/t på det høyeste. Det er noe veldi merkelig med denne sykkelen ass :p har skrudd av potta å sjekka , der er plombering helt i starten , og det er ikke langt jeg kan stikke ståltråden før den treffer noe annet der inne...

9182624[/snapback]

 

Da kan du like så godt ta ut plomberingen da, så den går enda bedre.. Siden, hvis du blir stoppet, så får du trim bot uansett, hvis den går over 60 kmt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...