Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor fort går moppa/letten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte ny Gilera DNA for to dager sia. Går i sånn 40km/t i oppoverbakke, 50km/t på flata, og hatt den i 64km/t i nedoverbakke :p Innkjøring suger :thumbdown:

9070034[/snapback]

 

vist du kjører en DNA i 40 oppover og 50 på flata og 64 nedover tror jeg ikke du er så flink med innkjøringen :p med mindre det er snakk om 125cc versionen da.

Lenke til kommentar

Ingen med lett mc som poster her inne?

 

Vet ikke hva min klarer nå, har ikke speedo i orden etter jeg dreva om..

 

Men hadde 180 med 14_43 dreving (11500rpm), og nå har jeg 14_41 og har dratt til 13000rpm.

 

Om noen dager kommer speedodrevet mitt, og ett 15 drev.. så får vi se om jeg fortsatt drar like lett ut, og hva farten kommer på :) Skal prøve å feste kamera og filme speedo :p

Lenke til kommentar

3 dager etter jeg kjøpte den, la jeg merke til at bakdrevet var løst. Snakket med en som har litt peiling og han sa at det gikk ann å kjøre med det, men jeg skulle ikke akse så veldig.

 

Dermed har jeg ikke fått prøvd 0-100 skikklig med tid og slik. Første dagene ble jeg vant med sykkelen, kjørte fint :)

 

Har heller ikke dradd den over 9000 rpm. Er ikke mye å hente, bare å tyne ut. Fjusker/hoster når jeg kommer over 10k rpm.

 

Jeg har ikke peiling på hvordan den er innkjørt. Den har rullet ca. 17 000km og skal snart til service for å skifte stempel. Noe mer som burde byttes ut? Rave får jeg i posten i morgen og fpanlegg om noen uker tror jeg ...

Lenke til kommentar

Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Flere med MHR her ? er det vanlig MHR du har , eller Teamen ?

 

 

cazador : 120km/t, du er hjertelig velkommen til å kjøre omkamp med min som gjør ca 105km/t..

 

Kjørte omkamp med en tzr med Airsal og 21mm nå i helgen som gikk 115km/t.. Var ikke "akkurat" 115..

9118315[/snapback]

 

Kk;) den er go, bare kom hit du så ska vi se :) greier 120, og det med en helvetes aks... men er ganske sikker fordi en kamerat med bil kjørte ved siden av :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...