Gå til innhold

World of Warcraft 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

World of Warcraft 2 virker veldig lite sannsynlig. For de har flere expansions på planen, i tillegg at grafikken vil få en overhaling i løpet av neste år mest sannsyneligvis. Da er det selvsagt bare snakk om litt høyere polygon count, litt bedre textures og nye/bedres effekter via shaders og sånne småting.

Lenke til kommentar

De har annonsert at de lager enda ett MMO, nøyaktig hvordan det blir er enda ikke blitt nevnt foruten at det ikke skulle bli ett nytt world of warcraft. Blir litt dumt å konkurrere med seg selv.

 

MMO's tar også lang tid å utvikle så vi vil nok ikke se ett WoW 2 fra blizzard på en god stund.

Lenke til kommentar

Har hørt den siste tiden at noen unger har omtalt TBC som wow 2.

Muligens så missforstår noen begrepet tileggspakke som et nytt wow.

Typen til søstern spurte meg om jeg hadde skaffa meg wow 2, fordi det hadde han kjøpt til sønnen sin.. Da måtte jeg spørre om hva det var.

Fikk til svar at du som spiller wow vet ikke det? Skjønte at det var TBC det måtte være snakk om. Viste han spillcoveret og spurte om det var det han hadde kjøpt. Svaret var ja..

Ungene på skolen der sønnen går omtalte det som wow 2.

Kanskje dette gjelder for flere. :hmm:

 

Edit: Typo

 

Edit 2: Her er også noen rykter omtalt på Blizzard sitt forum.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

For å si det sånn, det er større sannsynlighet for at de snakket om Warcraft 2.

Og angående rykter, Blizzard kommer ALDRI med rykter, uttalige personer har prøvd å få presset ut info fra mods på diverse forumer uten lykke.

For si som alle andre mods sier: for mer informasjon sjekk ut blizzard.com.

Lenke til kommentar
Sorry off topic, har et raskt spørsmål bare:

 

Laster ned den 10-dager trial versjonen av WOW. Finnes det noen som helst begrensninger her? Blir det akkurat som å kjøpe spillet vanlig, bare at man kun har det i 10 dager? :p

 

Takk :)

8378228[/snapback]

 

ganske mange begrensninger.. max lvl 20. kan ikke trade, ikke få mail eller sende.... det er det jeg kommer på i farten. tror det er en del til :)

Lenke til kommentar

Har vært større rykter om et diablo MMO dog, noe som han jeff fyren han drivd og bablet om, som en d2 old school elsker (GODE gamler dager) jeg ville ha omfavnet d3 :)

 

 

Gleder meg til Hellgate: London (devs fra d/d2/wow som har lagd det, mange ser på det som d3)

Lenke til kommentar
Hadde vært kult med Diablo III ja, men sluttet ikke de som utviklet Diablo hos blizzard og dannet Flagship Studios?

8348113[/snapback]

 

Heller det at Blizzard ikke trengte dem lengre, siden det var kanskje en hundre stykker som lagde WoW, og nå er det rundt 20 stk som holder updates og content gående, og siden Blizzard ikke hadde noen prosjekter gående måtte jo de 80 devsa finne på noe annet.

 

 

Men Hellgate: London kommer til å bli digg om det er noe lignende d2 (noe jeg håper på iallf :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...