Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som kan bestemme at nå skal det bli eks 6 sesonger. Alt dette avhenger av ratinger for de siste episodene og sesongen som er sendt på tv. Man kan ha episoder skrevet ferdig for 10 sesonger. Men er ikke garantert at det blir mer en noen få sesonger på grunn av det.

 

Alt, jeg gjentar ALT avhenger av hvordan ratingen går. Er det mange som ser på er sjansen større for at det kommer flere episoder.

 

Når det er sagt, kult serier (som kanskje PB er blitt) så har de en ganske stor fan-base som liker å laste ned seriene så tidlig som mulig. Med andre ord er sjansen mindre for at serier slår an gigantisk utenfor USA, fordi så mange laster ned epiosoder. For at en serie skal ha mange episoder må den hele tiden ha en stor seer masse, både i og utenfor de amerikanske stater. For hver gang du laster ned en episode og ser den i stedet for å klikke deg inn på tv 3 så gjør du også sjansen mindre for at Prison Break kommer med mange flere sesonger.

 

Men det stopper jo ikke de flere tusen som hver uke laster ned ulovlige episoder. Gjør som meg, skaff dere Ancav Parabol og se alle tv-stasjoner som de får i USA. Sammen med en Tivo kan jeg ta opp det jeg vil å se det så mange ganger jeg vil.

Lenke til kommentar

istedet for å lase ned episoder. Kjøp parabol som får inn kanalene. En tivo tar opp det du vil den skal ta opp. (også programmer på flere kanaler samtidig). (også hele kanaler i mange timer av gangen.)

 

Når du kommer hjem kan du sette deg ned å se på det Tivo har tatt opp. Du kan skippe mellom programmer, og auto skippe reklamepauser. Helt genialt.

Lenke til kommentar
Og hvordan skal det kunne hjelpe på ratingen? Du ser det fortsatt ikke på tv3. Det gjør ikke seertallene i Fox sine papirer noe bedre at du ser det på egen parabol enn at du laster ned.

 

De ser at jeg ser på det jeg ser på. Ratingen går opp i USA.

 

De gjør jo ikke det. Hver eneste tv-seer i usa overvåkes jo ikke. Det er bare de som har en boks montert på tv'en og har godtatt å bli statistikkført, som gjelder.

Lenke til kommentar
De har såklart et bra konsept å bygge på, men jeg tror det ville vært best hvis de endte det hele med sesong 2. Jeg skal ikke snakke for tidlig eller. Vi må nok bare vente å se hva de gjør ut av sesong 3.

 

Mm... Jeg har sett hele Prison Break Sesong 3, MEN mangler siste episode :whistle: Og ja, de har hatt nok stoff til 3. sesong! Og den er frustrerende slik som de 2 forrige....... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...