Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk irriterende spennende slutt. :p Episoden var litt irriterende fordi den flukten jeg trodde endelig skulle komme aldri kom, men på slutten kom den da. Og nå er det ingen vei tilbake og ingen mulighet til å utsette det lenger. :D

 

Aldri si aldri....

 

Kan fort skje ting her, er det en ting Prison Break har lært oss, så er det akkurat det.

Lenke til kommentar

Til Digge Sonja84....

 

Denne tråden heter jo PB sesong 3- MED SPOILERE.

 

Så strengt tatt er denne tråden ment for å diskutere PB 3 med Spoilere. Les trådnavn før du kommer med så bastante kommentarer. Ønsker man ikke å bli spoilet, så er det jo bare å la være å lese spoiler tekstene !

 

Ny spoiler for episode 12:

 

Sa du ikke skulle lese spoilere Sonja84

 

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Aldri si aldri....

 

Kan fort skje ting her, er det en ting Prison Break har lært oss, så er det akkurat det.

 

Det jeg mener er at de kan ikke utsette det lenger uten at det blir helt utrolig dumt. Nå har de fått stoppeklokka av Gretchen, og det blir tåpelig om hun gir dem enda mer tid nok en gang.

 

Til Digge Sonja84....

 

Denne tråden heter jo PB sesong 3- MED SPOILERE.

 

Så strengt tatt er denne tråden ment for å diskutere PB 3 med Spoilere. Les trådnavn før du kommer med så bastante kommentarer. Ønsker man ikke å bli spoilet, så er det jo bare å la være å lese spoiler tesktene.

 

Det er en ting som lett blir misforstått, siden det kun betyr at det er spoilere for de som følger serien på tv3 (siden denne tråden føler USA-sendingene. Ting som omhandler episoder som ennå ikke er sendt i USA, skal i spoilertags, også i denne tråden.

Lenke til kommentar
Regler:

Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna.

 

Som trådstarter skriver ganske tydlig her så følger denne tråden og spoiler Amerikansk sendeskjema. Hva er forvirrende med dette? De som følger Tv 3 / Tv 4 får bare akseptere at her blir det lagt ut diskusjon av episoder som enda ikke er sendt i Norge, dessuten at det finnes info i spoiler tags om kommende episoder.

Lenke til kommentar
Til Digge Sonja84....

 

Denne tråden heter jo PB sesong 3- MED SPOILERE.

 

Så strengt tatt er denne tråden ment for å diskutere PB 3 med Spoilere. Les trådnavn før du kommer med så bastante kommentarer. Ønsker man ikke å bli spoilet, så er det jo bare å la være å lese spoiler tesktene.

 

Det er en ting som lett blir misforstått, siden det kun betyr at det er spoilere for de som følger serien på tv3 (siden denne tråden føler USA-sendingene. Ting som omhandler episoder som ennå ikke er sendt i USA, skal i spoilertags, også i denne tråden.

 

Ja Nevnarion akkurat det jeg mener. Takk :)

 

Personlig synes jeg at det bør være en egen tråd for prison break spoilere for de som liker å lese spoilere. Denne tråden er streng tatt ment til å diskutere Prison Break episoder som har gått i USA

Lenke til kommentar

Tanker før neste episode:

 

Jeg tror ikke alle kommer seg ut i samlet flokk slik som skjedde på slutten av sesong 1. Det blir rett og slett for likt. Er allerde for mange likhetstrekk med rømingen i sesong 1. (Michael skal ha ut 1 key person men gruppen blir større og større, Michael + key person er avhengig av en thugboss (les: Abruzzi-Lechero), at folk henger seg på i siste liten osv.) Kommer alle seg ut sammen denne gangen også så blir det veldig likt. Dog ble jo fettern til Sucre og Westmoreland ikke med over muren i første sesong. Men var alikevel en stor gruppe som kom seg ut og de var rimelig samlet i starten.

 

Jeg tror hvis alle kommer seg ut så blir de delt opp i to grupper. Men ikke nødvendigvis Michael-Whistler-McGrady og resten i andre grupperinger. Mye mulig at T-Bag / Lechero endrer maktforholdet betraktelig ved at de finner på noe sprell etter de har kommet seg ut.

 

T-Bag - boka.

Jeg føler meg rimelig sikker på at T-Bag kommer til å snappe til seg fugleboka. For at det skal skje, avhenger det jo at Michael-Whistler-T-Bag alle tre kommer seg ut. Vi fikk jo se scenen der en fortvilt Whistler snakket om boka til Michael, T-Bag så dette uten at de to andre fikk vite det. Tviler på at de hadde puttet inn scenen med T-Bag om han ikke får noe med boka senere. I tillegg tror jeg ikke Whistler har løst koden, men at lappen han skulle gi til Gretchen bare var fake.

 

Så jeg ser for meg at rømlingene blir delt opp i to grupper og samtidig at Michael blir atskilt fra Whistler.

 

bare tanker jeg gjør for meg selv, blir spennende å se hvor mye jeg kommer til å bomme / treffe.

 

Har dere noen teorier?

Lenke til kommentar

Til Sonja84:

 

Du vil ha en egen tråd der man kan diskutere Prison Break-3 med spoilere ??

 

Dette er jo denne tråden. Den tråden som må komme er en der Prison Break diskuteres UTEN spoilere. Du får lage en da vet du, og holde deg der hvis du ikke vil bli spoilet.

 

PS! Er jo bekrefetet ifølge fox.com at det kommer minst en sesong til.

Lenke til kommentar

Dere må begynne å definere spoilere for hverandre snart.

 

"med spoilere" som er nevnt i trådens navn her, er snakk om spoilere for de som IKKE følger serien i USA. Altså de som ser den på tv3.

Hvor mange ganger må jeg si det? Spoilere for ting som IKKE er vist på tv i USA, SKAL i spoilertags. Det er da virkelig ikke noe mer å diskutere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...