Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke hva han holdt på med. Ikke før vannet strømmet ut fatta jeg det :p

Edit: Har enda ikke fått denne "må se neste episode"-følelsen :(

Endret av JFM
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

denne var døv, hva skjedde på 45min? ikke stort, virker som de drar ut veldig for å fylle èn sensong...

Skrevet
denne var døv, hva skjedde på 45min? ikke stort, virker som de drar ut veldig for å fylle èn sensong...

9569006[/snapback]

Ikke stort som skjedde?

Han fant Whistler ut og fikk fjernet bountyen på hodet hans? Hadde ikke regna med at det skulle vært gjort på en episode. Tror dette kan bli bra jeg.

Men tror han mørkhuda småen kommer til å bli den nye Tweener. Setter en tier på at han dør fordi han hjelper Michael.

Skrevet

Ah, dette var egentelig en skikkelig opptur for min del. Spennende var det, litt av den gamle følelsen er tilbake, og det ser ut til å bli bedre og bedre. Gleder meg til neste tirsdag!

Skrevet

likte dagens episode :) men tror aldri de vil klare å få season 1 feelingen tilbake.

men jeg tror prison break vil fremdeles være en av de beste seriene som går på tv for tiden.

Skrevet

Det innfrir fortsatt, syns det var veldig bra at de fikk ut Whistler og de greiene der i løpet av én episode og at det skjedde såpass tidlig. Frykta en stund det skulle drøye i mange episoder framover.

Skrevet (endret)

Det var han som starta opprøret mot "ledelsen", og knuste ting ved å kaste steiner inn gjennom vinduene.

EDIT: Noen andre som får en følelse av Butcher Bay av Sona? =D

Endret av Vrengtpolvott

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...