Gå til innhold

Går det ann å få papirkurven på start-menyen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehh... jo. Hva vil du ha? Hvis du har stilt inn slik at startmenyen din utvider alle, kan du - hvis du vil ha opp et eget explorervindu - høyreklikke og velge åpne eller utforsk.

8334675[/snapback]

Har prøvd å høyreklikke og trykke explore og open, men da skjer det ingenting. Har Windows XP pro. Grunnen til at jeg prøver å få det til er at på jobben er det kronglete å komme til skrivebordet og enklere å bruke startmenyen.

Lenke til kommentar
Dra den heller ned på "Quick Launch" toolbaren.

Der er den full funksjonabel og du har alltid tilgang til den uten å måtte minimere vinduer oppe for å komme til desktop ikonet.

8334730[/snapback]

Det er vel ikke bare å dra den ned på toolbaren i XP pro.. Vet det gikk i tidligere windows-versjoner men jeg har ikke fått det til i XP.

Lenke til kommentar

Hvis jeg drar papirkurven ned på toolbaren/hurtigstarten(altså der klokken, skjermkortikon, lydkortikon osv. ligger) så kommer symbolet som viser at det ikke går (sort sirkel med strek på skrå fra øverst til venstre til nederst til høyre)

Lenke til kommentar
Hvis jeg drar papirkurven ned på toolbaren/hurtigstarten(altså der klokken, skjermkortikon, lydkortikon osv. ligger) så kommer symbolet som viser at det ikke går (sort sirkel med strek på skrå fra øverst til venstre til nederst til høyre)

8335204[/snapback]

 

Ikke der (det er system tray).

Quick Launch til venstre , siden av start knappen .

post-35394-1176056187_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...