Gå til innhold

Problemer med wiiremotene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. vennen min har akkurat kjøpt red steel og et ape spill...

Det som er problemet, er at hver gang vi prøver å spille multiplayer, får vi aldri koblet min wiiremote til hans wii...

Dette går på wii sports, men ikke på de andre spillene... Noen som har opplevd det samme?

What seems to be the officer, problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.. vennen min har akkurat kjøpt red steel og et ape spill...

Det som er problemet, er at hver gang vi prøver å spille multiplayer, får vi aldri koblet min wiiremote til hans wii...

Dette går på wii sports, men ikke på de andre spillene... Noen som har opplevd det samme?

What seems to be the officer, problem?

8326264[/snapback]

Åpn opp luken frampå Wiien, og batteriluken på Wiimoten, hold inne den røde sync-knappen på begge. Da låser du Wiimoten til maskinen, slik at den kjenner den igjen hver gang.

Skrevet

Åpn opp luken frampå Wiien, og batteriluken på Wiimoten, hold inne den røde sync-knappen på begge. Da låser du Wiimoten til maskinen, slik at den kjenner den igjen hver gang.

8326329[/snapback]

Wii remote 1: Hans remote

Wii remote 2: Min remote

Wiiremote 1 connecter seg automatisk til hans egen wii...

Wiiremote 2 vil ikke connecte seg til hans wii.

Hvis jeg gjør slik du sier med min remote, vil ikke kommunikasjonen med Wiiremote 1 forsvinne da?

Vi har prøvd jævli masse egentlig, skjønner bare ikke hvorfor min ikke vil connecte seg med wiien hans, vi skulle jo spille multi hele natta :cry:

Skrevet
Såvidt jeg husker trykker du på home eller noe for å legge til en ekstra kontroll. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det desverre...

8326354[/snapback]

Det fønka ikke... :blush::blush:

Skrevet
Wii remote 1: Hans remote

Wii remote 2: Min remote

Wiiremote 1 connecter seg automatisk til hans egen wii...

Wiiremote 2 vil ikke connecte seg til hans wii.

Hvis jeg gjør slik du sier med min remote, vil ikke kommunikasjonen med Wiiremote 1 forsvinne da?

Vi har prøvd jævli masse egentlig, skjønner bare ikke hvorfor min ikke vil connecte seg med wiien hans, vi skulle jo spille multi hele natta :cry:

8326387[/snapback]

Du kan gjøre slik med flere Wiimotes. At du synker en ny Wiimote til maskinen skal ikke ha noen effekt på de som allerede er syncet. Men hvis det har det, så sync begge samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...