Gå til innhold

Beste grafikk Xbox360 vs PS3


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sett litt av grafikk på Xbox360 i butikker og hos venner. PS3 har jeg sett mindre til, men har fått med meg også litt av det grafiske utseendet der.

 

Selv ser jeg ikke noen særlig forskjell mellom konsollene, grafikken i Motorstorm (PS3) ser ikke ut til å være så veldig forskjellig fra den i Gears of War (Xbox360).

 

Er det bare meg eller virker det som at begge maskinene er teknologisk relativt likestilte og at ingen er overlegen eller underlegen den andre? Dersom du mener en av maskinene er bedre link gjerne til et spill med grafikk som viser dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å bli noen enighet om dette temaet her på forumet. Begge maskiner er kraftige, men PS3 er nok et lite hakk vassere da det tross alt dreier seg om 1år nyere hardware. Uansett hjelper kraft lite hvis spillene ikke er topp. Begge maskiner ser ut til å få sin andel eksklusive topptitler, så diskusjon om hvilken platform som er best bør dreie seg om spillene og ikke innmaten.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Fra det jeg har sett hittil, tror jeg de er like nok til at multiplattformspill vil bli så godt som identiske når folk etterhvert får erfaring med cell-arkitektur og utveksling av systemminne/grafikkminne. Når det gjelder eksklusive spill, mistenker jeg at 360 trekker det lengste strået på sikt, med sitt noe kvassere grafikkort, men også her tipper jeg forskjellen blir såpass minimal at den ikke vil være noe tema for folk flest.

Lenke til kommentar
Lol, Avean, Gears tar Motorstorm på grafikk anytime.. Motorstorms grafikk er ikke imponerende i det hele tatt..

8307580[/snapback]

 

Er ikke enig med deg i det hele tatt. I Motorstorm har du fotorealistiske omgivelser, fysikk hvor kjøretøyene skjærer ned i overflaten på bakken samt milevis med terreng. Gears of War er bra men Motostorm er fantastisk !

 

lektroluv: Det kommer en del spill til PS3 som er på høyde med Crysis tro du meg.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Pr i dag så er de fleste spill penere på X360, med noen unntak (Motorstorm). Men på sikt blir nok begge maskinene jevngod.

 

Utrolig at denne debaten bestandig kommer opp. I denne generasjonen så er nok PS3 og X360 nærmere i ytelse enn Xbox (1) og PS2 var, så tror nok ikke at denne "kampen" blir avgjort av ytelse, men av spill og eksklusiver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...