Gå til innhold

er det flere som har problemer med steam accen sin


Anbefalte innlegg

jeg har 2 steam acc. jeg har en jeg ALDRIG har spilt med. bare aktivert.

 

og den jeg bruker har jeg hatt i 2 år nå.

jeg har IKKE cheata. jeg lover. det bruker jeg ikke. cheat er for noobs.

hvertfall det står at jeg er banned fra vac servere påå begge accene mine :S

hva skal det bety? :S jeg har jo ikke cheata! :S :dontgetit::hrm:

 

flere som har samme problemet?

 

kompisene mine kan spille med sin acc. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det står at du er VAC-bannet, så er du bannet. Sånn er det. Ikke kom med masse unnskyldninger, for man blir ikke bare plustelig bannet. VAC er et system som oppdager prossesser (e.l.) som kjører i bakgrunnen når du spiller CS, og styres ikke manuelt. Det er ingen som sitter og trykker 'ban steam_id3324234234' noe sted. Så, det er vel egentlig bare å kjøpe en ny konto, gitt.

Lenke til kommentar
Hvis det står at du er VAC-bannet, så er du bannet. Sånn er det. Ikke kom med masse unnskyldninger, for man blir ikke bare plustelig bannet. VAC er et system som oppdager prossesser (e.l.) som kjører i bakgrunnen når du spiller CS, og styres ikke manuelt. Det er ingen som sitter og trykker 'ban steam_id3324234234' noe sted. Så, det er vel egentlig bare å kjøpe en ny konto, gitt.

8297641[/snapback]

NAJ. har gitt opp cs siden det skjedde med begge samme dag!? og den ene accen har jeg ikke brukt. BARE aktivert. lol sier jeg bare.

 

ALDRIG mere cs.

 

har jo egentlig ikke noe mening spillet da :)

Lenke til kommentar
Hvis det står at du er VAC-bannet, så er du bannet. Sånn er det. Ikke kom med masse unnskyldninger, for man blir ikke bare plustelig bannet. VAC er et system som oppdager prossesser (e.l.) som kjører i bakgrunnen når du spiller CS, og styres ikke manuelt. Det er ingen som sitter og trykker 'ban steam_id3324234234' noe sted. Så, det er vel egentlig bare å kjøpe en ny konto, gitt.

8297641[/snapback]

NAJ. har gitt opp cs siden det skjedde med begge samme dag!? og den ene accen har jeg ikke brukt. BARE aktivert. lol sier jeg bare.

 

ALDRIG mere cs.

 

har jo egentlig ikke noe mening spillet da :)

8297661[/snapback]

 

Nok mening til at du kommer her og sutrer når du har drit 45cm opp på anklene. Bra jobba, if you can't do the time, don't do the crime!

Lenke til kommentar
Kjøp en ny acc da. Koster ikke mere enn 60,- eller noe.

Kan også bli banna for manglede dll filer ol.

Så hvis du har lastet ned den reklamefixen så kan det være grunnen

8305564[/snapback]

ok. har ikke cheata.

 

hvor får jeg kjøpt ny for 60 kr?!?

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...