Gå til innhold

Hva vil du bli?

Thoz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg en stilling i toppolitikken, men tviler på at det blir noe av.

Så jeg kunne tenke meg å jobbe med psykologi.

Eventuelt jobbe på en båt. Det virker veldig interessant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på at jeg kommer til å drive med noe datarelatert. ;) Er det jeg interesserer meg for, og ville vært festens å kunne jobbe med det.

Skrevet (endret)

Jeg vil bli en rik kapitalist som utnytter og lurer. Har lyst til å drive litt "kreativ" handel ;) Det må være litt spenning inne i bildet.

Endret av Zythius
Skrevet

Vil faktisk bli Skogsmarskin fører :) Liker godt å være ute og kjøre svære kjøretøy :p

Men er litt usikker om det er behov for slike..? Noen som hvet det?

Sempron ;)

Skrevet (endret)

har litt lyst til å bli personlig trener... noe i den duren... men det er sykt mye å lese på.. til alt sånt... det VET jeg... og er ikke spesielt lett... går idrettslinja nå... (eller er ett år i usa som utveklingsstudent men) noe annet som har slått meg er å ta utdannelsen i marinen eller noe... MEN jeg vet ikke helt enda... burde vel egentlig begynne å tenke på det :p

Endret av SkorpuZ
Skrevet

Webdesigner er for øyeblikket favorittjobben, og hva jeg ønsker/planlegger å bli.

Ellers kan det nevnes at spilldesign hadde vært en kul jobb, og ligger på en fin andreplass :)

Skrevet

Jeg har ingen klare planer for fremtiden min, annet enn at jeg vil jobbe som bistandsarbeider i ett år eller to, kanskej mer, for å gi mitt tilbake til verden. Ellers vil jeg jobbe med mennesker, gjerne innvandrere eller vanskeligstillte på en eller annen måte.

• 1 måned senere...
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Skrevet

Pilot, men det er kansje litt for miljø uvennlig... noen andre vill jo ta jobben uansett.

har også lyst og bli fotograf, men ikke sånn kjedelig studio fotograf. action eller natur.

Skrevet (endret)

[Noe innenfor spillindustri, programmerer eller level designer.] (Men det optimale hadde vært gamer.no reporter uten å levere inn omtale ;))

[...] Seriøst

(...) Ikke seriøst

EDIT: (Millionær)

Endret av Ashol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...