Gå til innhold

Ny 06WR til Norge 24040P :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer!

 

Håper den blir stående en stund!

 

 

Kom til å lure på en ting; må du betale det du ødelegger selv, eller har du gode sponsorer?

Blir du sponsa av de store gutta (Intel, ASUS o.s.v), eller noe mer lokalt som en nettbutikk?

 

 

Mvh; ze5400

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

 

Folk i overklokks liga ( top 3 i verden) er sponset ganske bra av Asus og Intel og andre produsenter.. Uten sponsing er det nesten umulig å drive på dette nivået.

8265041[/snapback]

 

Tja.. jeg betaler det aller meste av egen lomme desverre. Men heldigvis har Asus sponset meg litt i det siste :)

. Uten sponsorer er dette umulig.... Men jeg trenger seriøst sårt flere sponsorer for å kunne klare å holde på med dette lenger. Koster litt vel mye av egen lommebok desverre.

Lenke til kommentar
. Uten sponsorer er dette umulig.... Men jeg trenger seriøst sårt flere sponsorer for å kunne klare å holde på med dette lenger. Koster litt vel mye av egen lommebok desverre.

8265156[/snapback]

Problemet her er vel at for å få sponsing for å få råd til å drive med dette så må man først bevise at man har kunnskaper nok til at sponsing er verd det. Dette får man ikke til uten å bruke en del penger i utgangspunktet. Blir en liten Catch-22 om man ikke har så god råd.
Lenke til kommentar
ASUS Nordic AB gratulerer så mye med rekorden! Bra jobba!

 

Keep up the good work!

8264177[/snapback]

 

Tusen takk skal dere ha!!

 

Uten deres støtte hadde jeg ikke kunnet klare dette :thumbup:

8264235[/snapback]

 

Bra du setter pris på det og da :thumbup:

 

Men ser du trenger et nytt 8800GTX kort. Drepte du ett under benchingen eller er det bare dårlig? (Vil si det er litt kresent å se på et 8800GTX kort som klarer 900 Mhz+ på kjernen er ubrukelig da) :D :D

Lenke til kommentar
ASUS Nordic AB gratulerer så mye med rekorden! Bra jobba!

 

Keep up the good work!

8264177[/snapback]

 

Tusen takk skal dere ha!!

 

Uten deres støtte hadde jeg ikke kunnet klare dette :thumbup:

8264235[/snapback]

 

Bra du setter pris på det og da :thumbup:

 

Men ser du trenger et nytt 8800GTX kort. Drepte du ett under benchingen eller er det bare dårlig? (Vil si det er litt kresent å se på et 8800GTX kort som klarer 900 Mhz+ på kjernen er ubrukelig da) :D :D

8265215[/snapback]

 

Det ene 8800 kortet vil desverre ikke lenger en 900 på kjærnen :( mens det andre gjør 930++ :)

 

Så med et kort til som klarer 930++ er det MYE å hente :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...