Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-17 06:06, skrev Fake:

Quote:


Den 2002-12-17 02:37, skrev SnowDOG_:

Quote:


Arctic skrev (2002-12-16 03:26):

7. Ikke glem rassen.


Eg har ikke hår rundt stjernen min så eg slipper å tenke på det
:grin:

 

 

 

 

eeeh... ok, du har gitt meg et mindre pent mentalt bilde.
:grin:

 

Fiseringen er ikke akkurat så vakkert heller :grin::lol:
Lenke til kommentar

Det er skummelt å se hvor seksuelt frigjorte endel tydeligvis er. Disse liberale holdningene er djevelens verk, det er jeg sikker på! :evil:

 

Det må jo se usansynlig dumt ut også, hårete bein og så barbert pung... Eller kanskje shaver dere beina også? Jentene har tross alt ikke hår andre steder så der er det mer naturlig å trimme musa.

 

Jeg skal ikke shave meg nedenunder nei! Ikke har jeg behov for å få den til å se større ut som andre tydeligvis har heller :grin:

Lenke til kommentar

jøss, hva slags kvinnfolk sjekker dere opp? 50 åringer som er lei av å shave leggene?

 

De fleste unge damer *har* ikke hår med unntak av 2 steder :razz:

 

men jeg lurer fortsatt på om dere gutter som barberer dere nedentil shaver leggene også =) men det tør dere kanskje ikke svare på?

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-17 20:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 20:29, skrev Anders Leipsland:

jøss, hva slags kvinnfolk sjekker dere opp? 50 åringer som er lei av å shave leggene?


De fleste unge damer *har* ikke hår med unntak av 2 steder :razz:


men jeg lurer fortsatt på om dere gutter som barberer dere nedentil shaver leggene også =) men det tør dere kanskje ikke svare på?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-17 20:31 ]</font>


 

RO RO TIL FISKESKJÆR.. mange fisker får du der? *synger* :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 20:49, skrev Fake:


RO RO TIL FISKESKJÆR.. mange fisker får du der? *synger*
:grin:


 

tja, du kan godt se på det som roing. Om du tror at jeg ikke er klar over at jentene naturlig har hår andre steder enn musa og hodet så bryr ikke det meg noe.

 

Hele innlegget var ment litt humoristisk. Kan i samme slengen nevne at jeg *ikke* mente "Disse liberale holdningene er djevelens verk, det er jeg sikker på!" seriøst, men det oppfattet vel neppe de fleste her. Hva du velger å tro får være opp til deg, jeg bryr meg ikke.

 

Uansett for å forklare litt. Når jeg skrev "Jentene har tross alt ikke hår andre steder" så tenkte jeg slik at mange jenter shaver seg så regelmessig at du veldig sjeldent vil se de med hår og derfor kan du si at de ikke har hår. Blir på samme måte som med skjegg på menn. Vil du si at denne mannen har skjegg? Denne mannen da? Mest trolig svarer du nei på første og ja på andre. Så kan jo jeg opplyse om at det er samme mann... Skjegg er som du kanskje vet, hår. Så du sa altså at samme mann ikke har hår på haka og at han har hår på haka. Det er en selvmotsigelse :wink: Hvordan kan han ha noe han ikke har?

 

Om du vil kan du også få hjelp av et hunnkjønn her. Spør om ho har hår på bena. Mest trolig svarer ho "nei", men legger kanskje til "men om jeg ikke shaver meg så får jeg jo litt da".

 

Sånn, nå har jeg forklart meg nok i denne saken som IMO er tull, velg å men det er roing hvis du vil det, jeg bryr meg ikke om noen er så idiot at de tror at noen seriøst ikke er klar over hvor jenter har hårvekst

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 20:29, skrev Anders Leipsland:

men jeg lurer fortsatt på om dere gutter som barberer dere nedentil shaver leggene også =) men det tør dere kanskje ikke svare på?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-17 20:31 ]</font>


 

Nop. Å shave nøttene er for sexuelt samvær. Å shave leggene er litt for gay, selv for meg:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...