Gå til innhold

Spille 2 stykker på Motorstorm


Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utviklerene har sagt at det kan komme offline multiplayer i en update om etterspørselen er stor.

Grunnen til at det ikke er tatt med har noe problemer med grafikk rendringen i splitscreen.

 

Kanskje ikke helt slik, men tror det er noe sannhet i dette. :p

Endret av Freeky2k
Lenke til kommentar

Mangelen på offline fleirspelar er ein stor skuffelse for meg, og er grunnen til at eg ikkje har kjøpt spelet enno. Gran Turismo blir truleg kjøpt når det kjem, men det er ein smule for tungt og realistisk for meg. Ridge Racer var småartig på demoen, men måten bilane oppførar seg på er ganske absurd. Motorstorm ser ut til å kombinere halvvegs truverdig fysikk med god arkademoro, noko eg kan like. Skulle berre ønske dei hadde gjort det ferdig før dei slapp det. :-/

 

Kay

Lenke til kommentar

De som lager det har sagt at de prøver å få til offline split-screen, men at de har noen ganske store tekniske problemer som hindrer dem. Hvis de får det til så kommer det på en update. De har bekreftet at det skal komme nye moduser om ikke så altfor lenge også! :)

 

Finner ikke kilden min :hrm::p

Lenke til kommentar
Playstation 3 handler om online og interaktivitet, det blir færre og færre spill med split-screen framover. Personlig har jeg ikke spilt split-screen på flere år. Synes vi har kommet litt lengre siden den gangen ;)

8245873[/snapback]

 

Du mener vi har kommet lenger, som i blitt mindre sosiale? Jeg forstår ikke helt tankegangen din? Jeg vet ikke om en sjel som ville gitt opp split-screen mot kompiser i bytte mot multiplayer alene i stua/på rommet. Men det er kanskje bare meg. Kanskje vi har kommet "lenger" alikevel. Forresten, jeg er ikke av den typen som liker å dra på LAN og bare sitte å spille World of Warcraft heller ;)

Lenke til kommentar

Ja, det er vel ikke vanskelig å forstå at det er MANGE som kunne tenke seg den muligheten, og at det går an å nevne mangler i et spill for det om det hører til en eller annens favorittkonsoll.

 

edit. Jeg har f.eks. spilt ferdig 4/5 av Resistance: FOM hos en kompis i split-screen. Det var på en 23" SD TV ;) og det var skikkelig moro. Vi skal spille resten når han får seg HDTV, som jeg håper blir i morgen!

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Playstation 3 handler om online og interaktivitet, det blir færre og færre spill med split-screen framover. Personlig har jeg ikke spilt split-screen på flere år. Synes vi har kommet litt lengre siden den gangen ;)

8245873[/snapback]

 

 

..... du kan ikke mene det?

 

som det ble skrevet, vennene dine liker nok å komme på besøk når du sitter der med headset og webcam og spiller med en eller anna tilfeldig tysker og prater om at split-screen er ekkelt.

Lenke til kommentar
Playstation 3 handler om online og interaktivitet, det blir færre og færre spill med split-screen framover. Personlig har jeg ikke spilt split-screen på flere år. Synes vi har kommet litt lengre siden den gangen ;)

8245873[/snapback]

Flott at den støtter opptil sju kontrollere ihvertfall. Slutt å forsvar konsollen blindt hele tiden. Husk at det ikke er deg de kritiserer. Bit i det sure eplet og si at Motorstorm hadde hatt større spillbarhet med splitscreen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...