Gå til innhold

Spille 2 stykker på Motorstorm


Coffey

Anbefalte innlegg

Å kunne spele over internett er ei temmeleg dårleg erstatning for å spele saman med nokon som sit i samme rom, det blir rett og slett ikkje so sosialt. Eg skulle ønske det var satsa meir på sosial speling, og då tenker eg ikkje først og fremst på "party-spel". Der er alt for få spel med god offline fleirspelar. Særleg der ein kan samarbeide. For køyrespel var det kun XG3 og Mario Kart Double Dash eg fekk med meg der ein kunne gjere dette i forrige generasjon.

 

Ellers går det an å lage til noko offline fleirspelar utan delt skjerm òg.

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mangelen på offline fleirspelar er ein stor skuffelse for meg, og er grunnen til at eg ikkje har kjøpt spelet enno. Gran Turismo blir truleg kjøpt når det kjem, men det er ein smule for tungt og realistisk for meg. Ridge Racer var småartig på demoen, men måten bilane oppførar seg på er ganske absurd. Motorstorm ser ut til å kombinere halvvegs truverdig fysikk med god arkademoro, noko eg kan like. Skulle berre ønske dei hadde gjort det ferdig før dei slapp det. :-/

 

Kay

8245746[/snapback]

Kay, vi møtes igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Å kunne spele over internett er ei temmeleg dårleg erstatning for å spele saman med nokon som sit i samme rom, det blir rett og slett ikkje so sosialt. Eg skulle ønske det var satsa meir på sosial speling, og då tenker eg ikkje først og fremst på "party-spel". Der er alt for få spel med god offline fleirspelar. Særleg der ein kan samarbeide. For køyrespel var det kun XG3 og Mario Kart Double Dash eg fekk med meg der ein kunne gjere dette i forrige generasjon.

 

Ellers går det an å lage til noko offline fleirspelar utan delt skjerm òg.

 

Kay

8246037[/snapback]

Det jeg hadde forestilt meg med Motorstorm var at når kompisen din mæker (knuser, kommer fra bøgda :whistle: ) motorsykkelen din inn i fjellveggen, og bare gliser av at du blir så forbanna, og når du så smeller bilen han utfor brua ler du bare ondt tilbake :cool: eller 6 kompiser sitter å spiller det hele kvelden med tette konkurrasner :love: for Avean, det fins folk som har Playstation 3 OG venner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...