Gå til innhold

Liker DU grandiosa?


Hvilken Grandiosa er best?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilken Grandiosa er best?

    • Original
      136
    • Kjøttdeig & Løk
      58
    • Pepperoni
      60
    • Taco
      31
    • Lørdagspizza
      28
    • Full Pakke
      13
    • Jeg liker ikke Grandiosa
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lørdagspizza: 8 - Den beste Grandiosa-varianten

 

Pepperoni 7 - Den jeg spiser mest av.

 

Original: 6 - God, men kjedelig

 

Taco: 4 - Spiselig

 

Kjøttdeig & Løk: 3 - Den går ned, men kun hvis jeg ikke har noe annet å spise.

 

Full Pakke: 1 - Helt forjævlig. Denne nekter jeg å spise.

Lenke til kommentar
Jeg spiser ikke papp... Den utingen hører LAN til

 

Vi er ikke interesserte i å høre at du ikke liker papp, heller hvilken type Grandiosa du liker/ikke liker eller ikke i det heletatt.

 

Det er vel ganske logisk at jeg ikke liker grandiosa i det hele tatt, når jeg trekker strek mellom smaken av grandiosa og papp?

Lenke til kommentar
Jeg spiser ikke papp... Den utingen hører LAN til

 

Vi er ikke interesserte i å høre at du ikke liker papp, heller hvilken type Grandiosa du liker/ikke liker eller ikke i det heletatt.

 

Det er vel ganske logisk at jeg ikke liker grandiosa i det hele tatt, når jeg trekker strek mellom smaken av grandiosa og papp?

 

Jeg synes det du prøvde deg på der var å skrive tull om Grandiosa. Si heller at du ikke liker Grandiosa neste gang.

Lenke til kommentar
Grandisfight!!

 

Hva ville du sagt hvis din favorittrett hadde blitt kritisert med å kalles "papp"? Meningen med tråden var å si hva man synes om Grandiosa.

 

Han kunne formulert seg anderledes. Eks: "Personlig synes jeg Grandiosa smaker som papp, jeg kan ikke fordra den dårlige fyllen og den smakløse harde bunnen etc." så hadde saken vært en annen.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Favorittmat? Kom deg ut og reis litt a, gutten... :!: Heldigvis er det ytringsfrihet, og jeg kaller det papp :)

 

Men for all del, spis så mye "grandis" du bare vil ...

 

Jeg vet ikke hvor du har fått at jeg synes Grandiosa er favorittmat, men det er en annen sak.

 

Personlig synes jeg pizza er godt, men et godt stykke fra favorittmaten min. "kom deg ut og reis litt a, gutten...", herregud, ye, dra til sverige. Please spar meg for pisspreiket ditt.

 

Edit: Synes folk skal ha litt mer respekt for en pizza vi har hatt i Norge i mange år..

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Grandisfight!!

 

Hva ville du sagt hvis din favorittrett hadde blitt kritisert med å kalles "papp"? Meningen med tråden var å si hva man synes om Grandiosa.

 

Han kunne formulert seg anderledes. Eks: "Personlig synes jeg Grandiosa smaker som papp, jeg kan ikke fordra den dårlige fyllen og den smakløse harde bunnen etc." så hadde saken vært en annen.

Mulig her?

 

anyway; liker ikkje grandis. Går til nøds som nachspiel mat.

Hjemmelaget er best :)

Lenke til kommentar
Grandisfight!!

 

Hva ville du sagt hvis din favorittrett hadde blitt kritisert med å kalles "papp"? Meningen med tråden var å si hva man synes om Grandiosa.

 

Han kunne formulert seg anderledes. Eks: "Personlig synes jeg Grandiosa smaker som papp, jeg kan ikke fordra den dårlige fyllen og den smakløse harde bunnen etc." så hadde saken vært en annen.

Mulig her?

 

anyway; liker ikkje grandis. Går til nøds som nachspiel mat.

Hjemmelaget er best :)

 

Mulig det, men har aldri sagt det var min favorittrett, personlig støtter jeg bare Grandiosa som mat.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...