Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2


rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor ikke min Wii kobler til nettet. Jeg finner det trådløse nettverket, men den kobler ikke opp. Den fungerte fint senest i går. :(

 

Edit: Jeg får dette opp på skjermen.

 

Error Code: 51330

 

Unable to connect to the Internet. Choose Internet settings and then confirm you connection.

 

 

 

Altså, den finner det trådløse nettet, å den godtar wep key. Dessuten har det funket før, å den har vært online heletiden. Samme router også.

 

Kan problemet ligge i Wii´en? :hmm:

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke min Wii kobler til nettet. Jeg finner det trådløse nettverket, men den kobler ikke opp. Den fungerte fint senest i går. :(

 

Edit: Jeg får dette opp på skjermen.

 

Error Code: 51330

 

Unable to connect to the Internet. Choose Internet settings and then confirm you connection.

 

 

 

Altså, den finner det trådløse nettet, å den godtar wep key. Dessuten har det funket før, å den har vært online heletiden. Samme router også.

 

Kan problemet ligge i Wii´en?  :hmm:

7910818[/snapback]

Finner den ikke nettet, et problem jeg har opplevd før, hjalp det meg iallfall meg enten å skrive inn WEP-passordet på nytt igjen, og/eller slå konsollen av og på.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke min Wii kobler til nettet. Jeg finner det trådløse nettverket, men den kobler ikke opp. Den fungerte fint senest i går. :(

 

Edit: Jeg får dette opp på skjermen.

 

Error Code: 51330

 

Unable to connect to the Internet. Choose Internet settings and then confirm you connection.

 

 

 

Altså, den finner det trådløse nettet, å den godtar wep key. Dessuten har det funket før, å den har vært online heletiden. Samme router også.

 

Kan problemet ligge i Wii´en?  :hmm:

7910818[/snapback]

Finner den ikke nettet, et problem jeg har opplevd før, hjalp det meg iallfall meg enten å skrive inn WEP-passordet på nytt igjen, og/eller slå konsollen av og på.

7916748[/snapback]

Har clearet å lagt inn router info og alt på nytt. Og har startet den på nytt 100 ganger. :hmm:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke min Wii kobler til nettet. Jeg finner det trådløse nettverket, men den kobler ikke opp. Den fungerte fint senest i går. :(

 

Edit: Jeg får dette opp på skjermen.

 

Error Code: 51330

 

Unable to connect to the Internet. Choose Internet settings and then confirm you connection.

 

 

 

Altså, den finner det trådløse nettet, å den godtar wep key. Dessuten har det funket før, å den har vært online heletiden. Samme router også.

 

Kan problemet ligge i Wii´en?  :hmm:

7910818[/snapback]

 

Wii Errorcodes 51300 - 51399

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det morro å spille classic spill på wii'en i en dag før de blir kjedelige og grafikken såpass dårlig at man ikke gidder å spille mer?

 

 

Mariokart = Utrolig dårlig grafikk. Kjedelig

 

Supermario 64 er faktisk gøy enda da. (Eneste spillet jeg kommer til å spille litt, kanskje)

 

Super Mario World var gøy i 10 minutter til man faktisk skjønte hvor dårlig grafikken var og at man nesten ikke kan lese teksten i det svarte info rutene.

 

Street Fighter 2 er helt sinnsykt dårlig grafikk. Tar ca. 10 minutter og runne det og så vil man aldri mer spille det.

 

 

Lurer på om jeg i det hele tatt gidder å laste ned noen fler spill. Har spilt hvert spill jeg har lasta ned i ca. 5 minutter i gjennomsnitt.

 

Syntes nintendo kunne hatt som options pixeldoubling eller noe slik at grafikken passet mer nyere dato. Slik som man har satt på scummVM (for de som veit hva det er). scummVM gjør om grafikken til gamle lucasarts spill slik at de ser MYE bedre ut.

 

Hadde kosta nintendo så lite å laget en slik option. Wii'en har nok kraft til å realtime rendre om bildene til bedre oppløsning etc.

 

Men once again... Nintendo tenker kun penger. Her er det kun å få dumpa ut rom'ene.

Endret av xdim
Lenke til kommentar

Ja om grafikk er alt du ser så er vel spillene elendige i forhold til dagens standard. Men så er vel ikke grafikken det man bryr seg om i de gamle klassikerne heller men nostalgien. Om du ikke liker 16 bits grafikk så får du bare ramle deg tilbake til GoW og nyte det i stede.

 

Men once again... Nintendo tenker kun penger. Her er det kun å få dumpa ut rom'ene.

 

Da hadde det vel kommet mer enn 3 roms i uka om det utsagnet var rett. Nintendo vil tjene penger, som andre selskap, men vil og være så tro mot originalen som mulig. Derfor ingen grafiske oppdateringer eller ekstra dildall, spillet leveres til VC i slik stand som fra gammelt av.

Lenke til kommentar

Jeg er absolutt ikke enig med de som sier at man bare laster ned spillene for å spille de èn gang, og deretter aldri mer.

 

Meg og dama spiller Super Mario Bros. jævlig mye, og nå som Super Mario World har kommet spiller vi det endel også.

 

Har faktisk spillt VC spill nesten mer enn jeg har spillt Wii-spillene (Zelda TP, Rayman, Wii Sports, og Wii Play) :p

 

 

Virtual Console er genialt =)

Lenke til kommentar

Spiller faktisk mer VC enn Wii-spill jeg også. Herlig å spille Super Mario World nå. Genialt spill, kanskje et av dem beste Super Mario-spillene.

 

Grafikken er jo det minste du skal bry deg om. Her gjelder spillbarheten og utfordringen. Spill var vanskeligere før, så dette er bare kos. Håper noen av de værre spillene fra da jeg var liten kommer, slik som Gunsmoke og Rush'n Attack. Det var frustrasjon i masser det. VC er faktisk en av de største grunnen til at jeg skaffet meg Wii.

Lenke til kommentar

Ja, og om utfordringen ikke er stor nok kan du jo prøve deg på alle Special zone brettene i SMW. Fandens oldemor det er vanskelige saker.

 

Nei VC er for min del noe av det smarteste noen selskap har implementert i en konsoll. Å kose seg med de gamle klassikerne er jammen ta morro. Både for store og små...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor ikke min Wii kobler til nettet. Jeg finner det trådløse nettverket, men den kobler ikke opp. Den fungerte fint senest i går. :(

 

Edit: Jeg får dette opp på skjermen.

 

Error Code: 51330

 

Unable to connect to the Internet. Choose Internet settings and then confirm you connection.

 

 

 

Altså, den finner det trådløse nettet, å den godtar wep key. Dessuten har det funket før, å den har vært online heletiden. Samme router også.

 

Kan problemet ligge i Wii´en?  :hmm:

7910818[/snapback]

 

Wii Errorcodes 51300 - 51399

7918050[/snapback]

Var å kikket der. Begynte å bli redd det var noe galt med min Wii. :ohmy:

 

Prøvde en annen router, og vips, rett på nett å fikk kjøpt Super Mario World ! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...