Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

HW.no laget vart oppretta lenge før Diskusjon.no. Personleg syns eg det er meiningslaust at forumet skal ha fleire lag, og meiner det er viktigare at vi støtter opp om det etablerte laget som alt kjemper i toppen. Men folk får no bare styre seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ann å slå isammen to lag, evt. melde seg ut i ett og inn i ett annet?

Er jo unødvendig med to lag fra diskusjon.no

8234619[/snapback]

Forstår ikkje kvifor det 'irriterar' nokon at me som har PS3 vil ha eit eige lag. Som FHJ seier, byrjar me jo ikkje på nytt. Me bidrar til ein og same sak, me vil berre ha ein "eigen klubb".

Lenke til kommentar
HW.no laget vart oppretta lenge før Diskusjon.no. Personleg syns eg det er meiningslaust at forumet skal ha fleire lag, og meiner det er viktigare at vi støtter opp om det etablerte laget som alt kjemper i toppen. Men folk får no bare styre seg.

8234988[/snapback]

 

Ja folk må jo få lov til og gjøre hva de vill, men det er tull og ha 2 lag mener nå jeg.. Det kommer til og ta åresvis og komme opp på "nivået" til hw.no uansett..

Lenke til kommentar
Går det ann å slå isammen to lag, evt. melde seg ut i ett og inn i ett annet?

Er jo unødvendig med to lag fra diskusjon.no

8234619[/snapback]

Forstår ikkje kvifor det 'irriterar' nokon at me som har PS3 vil ha eit eige lag. Som FHJ seier, byrjar me jo ikkje på nytt. Me bidrar til ein og same sak, me vil berre ha ein "eigen klubb".

8235025[/snapback]

 

Hvorfor kalle seg gamer.no hvis det er bare for ps3 da?

Lenke til kommentar
HW.no laget vart oppretta lenge før Diskusjon.no. Personleg syns eg det er meiningslaust at forumet skal ha fleire lag, og meiner det er viktigare at vi støtter opp om det etablerte laget som alt kjemper i toppen. Men folk får no bare styre seg.

8234988[/snapback]

 

Vil det ikke være en verdi i det at man har noe nært å sammenligne seg med? Er det meningsløst å ha klubbfotball når man har landslag? Jeg bare spør jeg..

 

Uansett skjønner jeg ikke engasjementet rundt dette med at man skal ha kun ett team. Det går til samma sak uansett.. Det viktige er at man får opp interesse og engasjement rundt dette. Hvor HW muligens har en dalende interesse, har man her en mulighet for å bygge opp noe.

 

Dette er uansett min personlige mening, og mulig jeg har feil. Men gjort er gjort og Gamer.no teamet er allerede ranket som nummer 18766, mens HW er ranket som 50.. Vi puster de nærmest i nakken.. :D

Lenke til kommentar

Det er alt ein tre fire lag som deltek i dette. Så om du/dykk blir med i det eksisterande laget er det framleis eit par lag å måle seg mot. Vidare kan du måle deg mot kvar enkelt person som deltek i prosjektet.

 

Viss målet bare er å bidra til prosjektet er det vel ingen grunn til å starte eit lag. Alle bidrar jo til det same uansett. Vidare viss målet er å "konkurrere" mot andre virker det fornuftig å støtte opp om det laget vi alt har som hevder seg i toppen. Dalande støtte for det laget er bare nok ein grunn for å delta og støtte opp om det vi har brukt fleire år for å bygge opp.

Lenke til kommentar

Istadenfor at folk irriterar seg og kjem med meinigane sine ang. kor teit dei syns det er med fleire lag, kan ikkje heller berre me som vil være med på det, få diskutera i fred? :)

 

Som fhj seier, så er intressen på hw sin sikkert dalande, fordi det er ikkje "noko nytt". Med PS3 er det rimelig ferskt, og det blir ein intern konkurranse her i konsolldelen av forumet. Og me bidrar til noko godt og. Så, la oss no få lov til det :)

Lenke til kommentar
Istadenfor at folk irriterar seg og kjem med meinigane sine ang. kor teit dei syns det er med fleire lag, kan ikkje heller berre me som vil være med på det, få diskutera i fred? :)

 

Som fhj seier, så er intressen på hw sin sikkert dalande, fordi det er ikkje "noko nytt". Med PS3 er det rimelig ferskt, og det blir ein intern konkurranse her i konsolldelen av forumet. Og me bidrar til noko godt og. Så, la oss no få lov til det :)

8235155[/snapback]

 

Selfølgelig må dere få lov til det, hvis det er det dere ønsker..

Men jeg reagerte bare på at hardware.no og gamer.no skal være 2 forskjellige lag... Da de er en del av det samme nettverket.

Hadde dere kalt dere noe annet hadde jeg ikke reagert så mye..

 

Men for all del fold i vei dere ;)

Lenke til kommentar

Min har stått å bretta protein eit par timar no idag, satsar på at eg kjem litt opp i statistikken :p

 

Og eg som KayAU, har heller ikkje noko tilknytning til hw.no, og ikkje diskusjon.no heller forsåvidt. Er egentleg berre konsolldelen av forumet eg held til på.

 

Sidan mange pirkar på dette Fhj, kansje du burde spesifisera at dette gjeld oss i konsolldelen av gamer.no forumet ?

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Ingen dum ide .p

 

btw:

 

Noen som vet hvor ofte den folding team siden oppdateres? Bare lurer.

8235809[/snapback]

 

Statistikken skal oppdateres hver time etter så jeg forstår, men det virker som det begynner tregt. Ser det er du og en med nick PS3 som ligger inne nå. Jeg lå inne som PS3 til å begynne med før jeg endret til nicket mitt, men det kan godt være at det er noen andre som har foldet mer enn meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...