Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, da begynner folk å dukke opp på statistikken.. De som har gjort seg bemerket etter en dag med folding er som følger:

 

Rank_User________Score__WU

1.......Zealow..............589.....2

2.......FHJ...................574......2

3.......voodoo.............350.....1

4.......PS3..................287......1

5.......combatkenneth..287....1

6.......UrgeLoL............287.....1

 

Det tar litt tid før man dukker opp på statistikken, så for de som ikke er registrert her ennå, dont worry.. :) Så kan vi slippe løs "the warm and fuzzy feeling" av å hjelpe andre..

 

:D

 

PS: Håper at alle har fått med seg at man må sette brukernavn eller identity som det heter (se innledningen)..

Lenke til kommentar
Altså, PS3en skal stå å gå heile tida imens du er bortreist? hehe

8240504[/snapback]

 

Med tanke på strømforbruk og miljø osv, så vet jeg ikke hvor god gjerning akkurat dette er. Men folding@home greia til PS3 er generelt en god idé.

8240522[/snapback]

 

Tatt i betrakning at vi bor i Norge, et land som stort sett utnytter vannkraft til strømproduksjon - er det vel nettopp vi nordmenn som burde la den stå å gå, hvis det først må til. Kraftselskapene melder om 3 ganger så mye vann i magasinene i forhold til i fjor, og strømprisene er på god vei nedover som følge av dette og generelt lave petroleumspriser.

 

Så nå vet du det.

 

LA PLAYSTION 3 SUGE STRØMMEN DIN! EN FREMTIDIG KREFTPASIENT VIL TAKKE DEG! (kan man jo håpe...)

 

 

EDIT: Selv om det er fint vårvær ute, er temperaturen ute ikke lik behagelig romtemperatur - så en PS3 med en varmeutviklig på minst 45 grader var det vel noen som meldte om, vil vel være en god erstatter for elektrisk oppvarming ellers...) :p

Endret av Spitzi
Lenke til kommentar

vikt0r lagt til. Velkommen til en verden av selvtilfredshet.  ;)

 

Jeg ser forøvrig på statistikken at voodoo sklir forbi både meg og Tidus.. Hva skjer??! To PS3er eller? Jeg må pinade kjøpe meg en til..  :D

8241763[/snapback]

 

Hehe, jeg har nok bare en PS3, den har stått å foldet nå i snart 20 timer i strekk, på tide å spille litt nå :p

Lenke til kommentar

vikt0r lagt til. Velkommen til en verden av selvtilfredshet.  ;)

 

Jeg ser forøvrig på statistikken at voodoo sklir forbi både meg og Tidus.. Hva skjer??! To PS3er eller? Jeg må pinade kjøpe meg en til..  :D

8241763[/snapback]

 

Hehe, jeg har nok bare en PS3, den har stått å foldet nå i snart 20 timer i strekk, på tide å spille litt nå :p

8241846[/snapback]

 

Fint.. Da tar jeg inn forspranget.. Jeg sitter ennå på jobb.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...