Gå til innhold

Gamer.no Team - Folding@home


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer nok til å ha en ganske treig folding, grunnet det at jeg må koble fra alt nettet og koble til ps3en for å folde, og det er ikke alltid like populært hos de andre i husstanden. Prøver allikavel å la den stå på om natten og mens jeg er på skolen :D

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært kjekt om noen konsollfolk vil folde for hardware.no (team 37651) også, særlig nå som andre lag får haugevis av PS3er inn i rekkene... så kanskje vi klarer å holde oss i Top50. Men det viktigste er at man bidrar :thumbup:

 

Dere som folder med PS3 må være klar over de korte fristene for WUene (GRO-PS3), det beste er å la maskinen folde hele døgnet (når man ikke spiller/ser film etc):

 

http://fah-web.stanford.edu/psummary.html

Endret av jon67
Lenke til kommentar
Selv om jeg ikke er så veldig aktiv her på forumet vil jeg gjerne bidra med mitt.

 

Heter Coheen på folding@home

8244388[/snapback]

 

Da var du også lagt til.. :) Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg føler meg så selvtilfreds med foldingen min at det ville ikke være en skramme på min samvittighet om jeg viste fingeren til en bøssebærer i morgen..

 

Jeg tøver selvsagt.. :D

Lenke til kommentar
Selv om jeg ikke er så veldig aktiv her på forumet vil jeg gjerne bidra med mitt.

 

Heter Coheen på folding@home

8244388[/snapback]

 

Da var du også lagt til.. :) Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg føler meg så selvtilfreds med foldingen min at det ville ikke være en skramme på min samvittighet om jeg viste fingeren til en bøssebærer i morgen..

 

Jeg tøver selvsagt.. :D

8244467[/snapback]

 

hm, så når jeg kjøpte PS3 kan jeg også ha kjøpt meg litt samvittighet?? De 6000kr ble plutselig ikke for mye likevel :)

Lenke til kommentar
"37651, 37651, 37651

Vik fra meg, onde konkurrent til HW-teamet" :ph34r:

8244718[/snapback]

 

:D

 

Hehe, vi stiller vel mer eller mindre i Dissimilis klassen i forhold til HW. Men det er da litt greit å begynne på et nivå hvor brukerne kan konkurrere til en viss grad seg i mellom fra day 1.. :)

Lenke til kommentar
Bra jobbet Fhj, du snappet førsteplassen.. stakkar meg blir vilt gått forbi bare fordi jeg ønsket å faktisk spille litt på ps3 :p

 

Massiv folding på gang skjønner jeg. Det er bra innsats.

8245100[/snapback]

 

*Tørke svetten* Puh, ja.. Det er et strev.. :) Har ikke tid til å spille når vi skal berge liv vet du. ;)

 

Dissimilis kan googles.. :)

Lenke til kommentar
"37651, 37651, 37651

Vik fra meg, onde konkurrent til HW-teamet" :ph34r:

8244718[/snapback]

 

:D

 

Hehe, vi stiller vel mer eller mindre i Dissimilis klassen i forhold til HW.

8244819[/snapback]

 

Vil ikke si det akkurat, de flittigste PS3-folderne ville røket rett inn på Topp20-produsent-rankingen til hw.no:

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651

 

Hadde ikke det vært morsomt da dere? *friste friste* Husk at kun de 2000 øverste lagene får slike flotte statistikksider hos EOC...

Lenke til kommentar
Vil ikke si det akkurat, de flittigste PS3-folderne ville røket rett inn på Topp20-produsent-rankingen til hw.no:

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651

 

Hadde ikke det vært morsomt da dere? *friste friste* Husk at kun de 2000 øverste lagene får slike flotte statistikksider hos EOC...

8245189[/snapback]

 

Hvorfor topp 20 når man kan være number ONE! :p

 

39000 down, 9000 to go.. :D

Lenke til kommentar

Nå kan du legge meg også til: ystorbrua :w00t:

 

Kommer vel helst til å stå å brette om natta i ukene. Vet ikke helt om jeg tør å la den stå på hele helga når jeg reiser hjem, PS2'en min røk i tordenværet pga jeg ikke dro ut kontakten :mad:

 

Happy folding alle sammen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...