Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Siden jeg har opprettet denne tråden, så tar jeg meg den frihet og går veldig offtopic!

 

Jeg ønsker herved å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år! Jeg håper forumet blir like innholdsrikt og spennende som i 2007. Takk for alle bidragene og hjelp jeg har fått med denne tråden ;)

 

-----

julehilsen fra "andy"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken strømforsyning har du valgt til P182?

 

Jeg kjøpte en LC 550w m/14cm vifte og det ble litt trangt i høyden. Det ser ut til at kabinettet egentlig er laget for 8cm vifter som trekker luften rett gjennom (fra disk-avdelingen).

 

Har dere brukt strømforsyning med 12cm vifte, eller har dere valgt en strømforsyning m/8cm vifte som frakter luften rett gjennom (og ikke i vinkel som 12cm vifte medfører)?

Endret av henriklh
Lenke til kommentar

Når jeg har LC 550 m/14cm viften ned, får jeg ikke skrudd igjen PSU-rammen som kommer med P182 kabinettet. Jeg greier nesten å presse rammen på plass når vifta er opp, men bare nesten... Rammen ser ut til å være beregnet på 12cm vifter. Med 14cm vifte kommer viftebeskyttelsen stjeler noen millimeter i høyden.

 

Så nå har jeg tatt av viftebeskyttelsen. Det er jo ingen som kommer til med fingeren under rammen nå... Da gikk det akkurat så vidt med viften ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...