Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Ser at enkelte melder om hovedkort som ikke passer i Antec P182 kabinettet. Er det mange som har opplevd dette? Evnt hvilke modeller er det snakk om? Nytt for meg...

 

Trådnavn:

Siden sist har jeg endret navn på tråden. Jeg har valgt å inkludere alle Performance kabinettene. Ser også at det er ganske mange med Hundred kabinettene på forumet og det er ikke noe i veien for å inkludere disse i denne tråden. Som jeg har sagt tidligere, så gjør jeg dette 1. fordi jeg ønsker en levetid på denne tråden som har mye god info, 2. fordi jeg ser at flere og flere sammenligner kabinettene til Antec med hverandre, og 3. Antec leverer gode og flotte produkter som fortjener et samlingspunkt for oss å diskutere.

 

Det er dere som bestemmer her og jeg vil ikke gjøre altfor store endringer slik at det går utover kvaliteten på tråden. At det er kids eller oldeforeldre som skriver i tråden har ingenting å si, men at vi kan dele erfaringer og opplevelser med kabinettene som vi liker.

 

Har spurt om dette tidligere men synes ikke tilbakemeldingene har vært tilstrekkelig for å ta et valg.

 

Forslagene er:

Den store Antec Performance One tråden - nåværende

Den store Antec tråden - inkluderer alle Antec.

Den store Antec P182 tråden - gammel, komme neppe tilbake.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det viktig at alle føler de kan benytte tråden, sorry Intern, men argumentet med alder legger jeg ikke til grunn for hvem som skal få lov å skrive i tråden. Tenker jeg åpner opp for alle Antec kabinetter og lar det stå til!

 

Velkommen skal dere være ;)

 

Utdrag fra 1. post

 

Denne tråden ble opprinnelig laget for Antec P180/182 kabinettene. Dette ble gjort da jeg var ute etter å finne ut mest mulig om kabinettet før jeg selv kjøpte det. Tråden har fått leve i beste velgående, et par år nå, og den har vokst seg til å være blandt de største. Det betyr bare at tråden inneholder mye info og at kabinettet fra Antec har vist seg å være en suksess!

 

Fra og med Januar 2009 er denne tråden åpen for ALLE Antec kabinetter. Dette gjør jeg fordi jeg føler at Antec er en stor familie med gode produkter som fortjener et skikkelig diskusjonsfora. 1.post til bli oppgradert i løpet av kort tid med bilder av de øvrige kabinettet og linker. Jeg trenger derfor deres hjelp og bidrag for å gjøre den best mulig. Sette stor pris på en PM med ønske om info til 1. post.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Får komme med den første nyheten i den "nye" tråden jeg da.

 

Antec P1000

Oversatt med google

 

Kan ikke akkurat si de har toppet designet til P180/182 eller 190.

 

Det er jeg enig i. Kabinettet var noe i stil med hundred kabinettene deres. Men kult var det! Skulle gjerne sett flere m-atx kabinetter fra Antec, da jeg vurderer en m-atx rigg til stua. Ønsker ikke "sterioanlegg" PC, men en søt liten boks ;)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Skal bygge et nytt system, og vurderer kabinetter.. har hatt et Lian Li PC6070BScand som jeg har vært godt fornøyd med.. stilrent og stille.

 

Ser at veldig mange liker Antec.. har ikke testet disse selv, men lest noen positive anmeldelser og vurderer sterkt P182... kravene igjen er stille og stilrent. Hvordan er kvaliteten på dette sammenlignet med Lian Li? Hvilke positive og evt. negative ting er det med P182?

 

For øvrig.. med døren lukket ser P182 veldig bra ut, men bak døren syns jeg på langt nær det ser like stilrent ut som min Lian Li.... nesten litt "billig"... Hum...

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Forskjellen er at der lian li har fokusert på lav vekt har Antec satset på støydemping og andre smarte løsninger... P182 er ikke et kabinett for "alle", du bør ha tunga rett i munnen når du bygger, og det oppleves ofte som trangt. Men om du kjøper riktige komponenter så er det en lek å få en slik maskin lydløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Får komme med den første nyheten i den "nye" tråden jeg da.

 

Antec P1000

Oversatt med google

 

Kan ikke akkurat si de har toppet designet til P180/182 eller 190.

 

Å herre, noe så stygt?

 

Virker som om det har noen gode løsninger innvendig, men når det har er slikt utseende ville jeg aldri tenkt meg og kjøpe det

Lenke til kommentar
Hvordan ser kabinettet ut? Fint?

Putter du inn en front vifte foran i kabinettet så har du konge kjøling, og neppe brukt for noe mer.

Smak og Behag, men jeg synes det overhode ikke er pent (Innvendig), utevendig ser det helt greit ut. Den Grå-fargen innvendig forblir nitrist synes jeg, men nå er ikke P182 laget for å bli en designbombe, men heller for funksjonaliteten og støydempingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...