Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig?

 

Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks?

 

Jeg foreslår at du leser litt i tråden, for dette spørsmålet er stilt ganske mange ganger. Men stort sett så passer alt i dette kabinettet, selv har jeg en Scytje Ninja+ som er ca 13cm høy og da kan du bare regne. Jeg har god margin til døra for å si det sånn og kunne glatt klart 3-5cm ekstra på en kjøler.

 

Men som sagt, se bakover i tråden, søk gjerne og du vil også få bilder av kabinettet våre som kanskje kan gi deg tips og inspirasjon.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig?

 

Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks?

 

Jeg foreslår at du leser litt i tråden, for dette spørsmålet er stilt ganske mange ganger. Men stort sett så passer alt i dette kabinettet, selv har jeg en Scytje Ninja+ som er ca 13cm høy og da kan du bare regne. Jeg har god margin til døra for å si det sånn og kunne glatt klart 3-5cm ekstra på en kjøler.

 

Men som sagt, se bakover i tråden, søk gjerne og du vil også få bilder av kabinettet våre som kanskje kan gi deg tips og inspirasjon.

 

Lykke til ;)

Ok, takk for svar! :)

 

Har lest litt, men langt ifra alt. Har søkt litt også etter det store resultatet. Jeg ser litt mørkt på å lese 50 sider ++ for å få svar på noe så enkelt. Jeg skal se an Ninja+ og søke litt mer :)

 

Det var ikke meningen å mase på dere, selv om jeg gjorde det :blush:

Jeg trodde på nissen en stund og håpte på at dere hadde diskutert dere fram til hva som gir best resultat på kjøling/støy-målingene. Kan være jeg leser litt mer i tråden av ren interesse når pc-kjøpet nærmer seg om kort tid :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Zerotherm Nirvana på det varmeste. Den kommer med vifte og er på den måten en del billigere enn True sin, og den kjøler nesten like bra. Les tester! :) Jeg bestilte min fra siden jeg lenket til.

 

 

Så veldig intr ut, spenstig utforming. TRUE kjøleren fremstår som et meget solid valg og for ca 400,- får man i dag ganske mange gode kjølere, og det skiller ofte bare et grad eller to fra dem også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...