Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at P190 begynner å tynnes ut på lagerene, er Antec trege til å levere, eller er det oppgradert utgave på gang?

Skulle akkurat til å bestille hos leverandøren min, men hadde forsvunnet fra prislisten der (var der i forrige uke).

Ser også ut som det er rimelig lite av P182 på lager rundt forbi nå. Og de få som har koster 400-500kr mer enn det jeg gidder gi ;)

 

PS: Noen som ville bytte et P190/P182 mot et CM Stacker 830 alu (og alternativt et pent misbrukt Mist 600w).

 

Så nå at den er forventet 16.06 hos leverandøren min, så da er det vel bare å bestille igjen;)

Endret av s13
Lenke til kommentar

Her en dag dukket plutselig et spørmål opp i hodet på meg: Hvor mange harddiskplasser er vibrasjonsdempet i Antec P182?

 

Har prøvd å søke, men det er flere alternativer som går igjen: fire, seks og åtte. Hvilket svar er av korrekt art?

Endret av _Link
Lenke til kommentar

høy varmeutvikling i p182 kabinettet mitt !

 

jeg poster egentli for å spørre om flere har dette problemet og om det er noen som har en løsing.

 

saken er at jeg sliter meg høy varme på skjermkortet. det kan gjerne være skjermkortet sin feil, og det bidrar nok mye, men det er nok harddisk-løsning som er største problemet. 4 harddisker i nederste kabinett blir for varmt så jeg har fordelt de med 2 i nedre og 2 i øvre. men da begynte skjermkortet å klage ! jeg legger ved et bilde som viser hvordan jeg har det, det er rimelig trangt der inne ! harddiskene er altså glovarme hele tiden selv om antec-viftene går på medium (high er nekt da dette skulle være et stille kabinett i følge anmeldere og produsent)

PS: har stripsa en 120mm vifte øverst i front som blåser direkte mot ram og cpu og der kommer det masse luft, men luften klarer altså ikke å passere harddiskene særlig bra.

post-14516-1213373737_thumb.jpg

Lenke til kommentar
håper du ikke har rydda ennå.

Ta kablene bak hovedkort plata og du svarer masse temp!!!

de ledningene som kan gå bak, går bak. resten har jeg lagt forran fordi de ikke er lange nok eller det er for fult bak hovedkortet til at jeg får igjen døra (!), det kommer uansett ikke noe mer luft fram om jeg fjerner de ledningene fordi det er ca 0 luftgjennomstrømning forbi harddiskene. hvis dere har tips eller bilder til hva jeg kan gjøre så hadde det vært fint. ledningrot er nok ikke det største problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...