Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende spill. Har venta SÅ lenge på at det skulle komme, og når det først kom synes jeg jammen ikke det var verdt ventetida. Helt utrolig mange småting som irriterer, alt fra mangel på quicksave til irriterende bomming når man skyter. Står 2 meter unna en fyr og bommer med hagle, ffs! SÅ dårlig er faktisk ikke jeg heller; faktum er at jeg skyter bedre in real life enn han tullingen der gjør i spillet. Hrmf. Det med quicksave, mulig det har kommet en patch eller noe som har fiksa det, men jeg gidder ikke spille det mer. At et splitter nytt spill ikke kommer med quicksave er bare helt utrolig.

 

Disclaimer: skrevet i affekt; fraskriver meg alt ansvar hva feil i teksten angår. :!:

Lenke til kommentar

Det er jo quicksave i spelet ^^ Riktignok har eg kun spelt med den første patchen som kom, så kan ikkje uttale meg om retail. Skytinga liker eg egentleg ganske godt når eg først fekk dreisen på det. Bommer svært skjelden om eg ikkje blir skremt av eit eller anna stygt noke.

Lenke til kommentar

spillet var litt rotete de første 2ish timene, hadde plutserlig masse quests som jeg hadde tidsbegrensning på, og masse andre quests. men etter noen timer skjønner man mere og mere. spillet blir bare bedre og bedre jo lengre man spiller. jeg digga det helt til siste skudd.

 

lurer på om jeg skal runne det på nytt, for jeg føler ikke jeg fikk opplevd hele spillet. hadde bla ikke den beste grakten som de siste badguysene har. med sånn exoskeleton greier.

 

og hvaforno gunner er dette?, den så jeg ikke snurten av i singleplayercampaignen:

 

 

 

 

stalker02.jpg

 

 

får man den når man dreper han der fyren som man har i PDA'en?, jeg drepte aldri han

 

 

 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
lurer på om jeg skal runne det på nytt, for jeg føler ikke jeg fikk opplevd hele spillet. hadde bla ikke den beste grakten som de siste badguysene har. med sånn exoskeleton greier.

 

og hvaforno gunner er dette?, den så jeg ikke snurten av i singleplayercampaignen:

 

 

 

 

stalker02.jpg

 

 

får man den når man dreper han der fyren som man har i PDA'en?, jeg drepte aldri han

 

 

 

8633905[/snapback]

 

Exo:

 

Den finner du i begynnelsen av Chernobyl interior, i labben på banen etter og to steder på siste bane. Kan også kjøpes i basen til Freedom

 

 

PDA

 

Du følger virkelig ikke med....

 

Lenke til kommentar
PDA

 

Du følger virkelig ikke med....

 

8634102[/snapback]

 

takk for nyttig svar

8634638[/snapback]

 

:!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han karen som du skal drepe i pda`n , strelok, er DEG :thumbup:

8634911[/snapback]

jaja, da vet jeg det også :D,

 

ingen unskyldning :D, jeg fulgte tydeligvis ikke mye med

 

uansett digg på slutten da:

 

 

 

han sier "i wish the zone would disappear" eller no. herlig følelse

 

lest noen forskjellige slutter på spillet da, noen sier han sa "i want to become rich". noen som vet hva man må gjøre for å få til det?

 

 

 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Om slutten

 

Å gå til wish granter er ikke en ordentlig slutt. (igjen) hadde du fulgt bedre med hadde du visst dette.

For å få "I want to be rich" må du ha minst 50000 rubler.

 

 

Vil anbefale deg å finne en savegame før brain scorcerer og etv. se litt i guiden på gamespot. Du mangler virkelig vitale deler av spillet.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

http://youtube.com/watch?v=GMUO0kZEHP4&mode=related&search=

 

Se litt på disse videoene... :ohmy:

Det er tydelig at mye er utelatt i det spillet som er sluppet på markedet.

For eksempel rotter løpende på bakken, trær som svaier i vinden (joda, vet at bladene rører seg...), bedre lyssetting, fetere våpen, kulere musikk (Den musikken som er i spillet gir dog en creepy stemning som jo forsåvidt er bra, men det kunne med fordel vært litt mer "up-tempo") o.s.v...

Ble skikkelig skuffa da jeg så at disse videoene var to år gamle... Når de kunne kjøre slik grafikk da så kunne de vel tatt med elementer som jeg har nevnt ovenfor i det spillet de har sluppet... :roll:

 

Men spillbarheten er bra og man kan spille seg sprø på spillet på en positiv måte...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spillet har jo som kjent syv forskjellige slutter og holder man seg til de questene man får kan man med litt flere savegames få se alle...

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg spiller nå nesten med kraftverket. Ekstremt vanskelig å se pga tåke eller hva det nå er. Det som er så tåpelig er at fiendene ser meg uten problemer, og det er fra ekstremt langt hold, men jeg ser ikke en dritt...

Finnes det noen løsning på dette?

 

Der ble jeg vist skutt av en som jeg ikke greier å se, og er et stykke unna...

Han skal befinne seg på det bilde, ca mitt på...

post-86468-1179575577_thumb.jpg

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

http://youtube.com/watch?v=GMUO0kZEHP4&mode=related&search=

 

Se litt på disse videoene...  :ohmy:

Det er tydelig at mye er utelatt i det spillet som er sluppet på markedet.

For eksempel rotter løpende på bakken, trær som svaier i vinden (joda, vet at bladene rører seg...), bedre lyssetting, fetere våpen, kulere musikk (Den musikken som er i spillet gir dog en creepy stemning som jo forsåvidt er bra, men det kunne med fordel vært litt mer "up-tempo") o.s.v...

Ble skikkelig skuffa da jeg så at disse videoene var to år gamle... Når de kunne kjøre slik grafikk da så kunne de vel tatt med elementer som jeg har nevnt ovenfor i det spillet de har sluppet...  :roll:

 

Men spillbarheten er bra og man kan spille seg sprø på spillet på en positiv måte...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spillet har jo som kjent syv forskjellige slutter og holder man seg til de questene man får kan man med litt flere savegames få se alle...

 

:thumbup:

8645385[/snapback]

 

 

7 slutter?, kult. tror jeg må runne det 7 ganger for å få til alle sammen :D, stalker er et spill jeg kan runne uendelig mange ganger, er jo så utrolig fett

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...