Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener altså at semskede longwings er for pent?

 

Hva med å av og til bidra med noe selv, fkm, i stedet for å bare uttrykke din oppgitthet over at alle andre er så dumme?

 

Hva med å lese posten du svarer på i stedet for å slenge ut idiotiske svar uten noen relevans?

 

Han sier han vil ha noe penere enn converse, men ikke for pent, og at det skal koste under 1000 kroner, og du foreslår longwings? Get a grip...

Lenke til kommentar

Hva med å av og til bidra med noe selv, fkm

 

Forresten, hva faen? Nevn en bruker som har bidratt like mye til mov som jeg har, og jeg skal spise hatten min.

 

 

Så hva foreslår du da, fra den hvite hesten din?

 

Men herregud da, hvor mange ganger er det nødvendig å svare på et spørsmål? Det er blitt diskutert sikkert 100 ganger i denne tråden. Båtsko, loafers osv er standardsvaret, og jeg ser ikke helt hva det skal hjelpe at det nevnes hver eneste side.

Endret av fkm
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Fargen på skoene trekker ikke inn i skinnet, så du trenger ikke å "trekke ut" noe som helst. Hvis du bare vil ha skoene tilbake til den originale fargen er Saphir Renomat perfekt. Det er ganske mange som mener at saddle soap ikke bør brukes på sko. Jeg har aldri prøvd det, så jeg skal ikke kommentere sannhetsgehalten, men jeg ser egentlig ingen grunn til å bruke det. Renomat fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Vet det er tatt opp mange ganger, men hvilken side er det som er anbefalt til kjøp av skotrær og vet noen om noen rabattkoder som fungerer for øyeblikket? Prøvde å søke, men det ga meg alle innlegg i hele tråden pga sko i overskriften..

 

Edit: Virker som om Herring, Cedarville og Bexley er de anbefalte merkene..

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Vet det er tatt opp mange ganger, men hvilken side er det som er anbefalt til kjøp av skotrær og vet noen om noen rabattkoder som fungerer for øyeblikket? Prøvde å søke, men det ga meg alle innlegg i hele tråden pga sko i overskriften..

 

Edit: Virker som om Herring, Cedarville og Bexley er de anbefalte merkene..

Skjønner ikke hvorfor du trenger en rabattkode på Bexley skotrærne som koster €15 (120 NOK) per par når du kjøper 4 par.

Lenke til kommentar

Vet det er tatt opp mange ganger, men hvilken side er det som er anbefalt til kjøp av skotrær og vet noen om noen rabattkoder som fungerer for øyeblikket? Prøvde å søke, men det ga meg alle innlegg i hele tråden pga sko i overskriften..

 

Edit: Virker som om Herring, Cedarville og Bexley er de anbefalte merkene..

Skjønner ikke hvorfor du trenger en rabattkode på Bexley skotrærne som koster €15 (120 NOK) per par når du kjøper 4 par.

Var mest det at jeg mente å huske at det har vært snakk om rabattkoder til en av sidene alle gangene jeg har sett at det har vært tatt opp, men det kan hende jeg husker feil.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

jeg driver og oppgraderer garderoben min for tiden, og derfor tar jeg forbehold om at det kan komme spørsmål som er stilt tidligere. Akkurat nå er situasjonen slik at jeg eier tre par sko som jeg finner noenlunde akseptable, men jeg har ingen ordentlige høstsko. Jeg har lest en del, og kommet fram til at det lønner seg å kjøpe chelsea boots pga. deres allsidighet (kan bruke skinnjakke og bestefarsgenser en dag, for å gå over til en v-hals med blå oxford neste dagen). Det jeg har lyst på er et par som ser røffe ut, og ikke har en polert look (noe som http://www.unionmade...lsea_Boot_0.jpg)

 

Vet at Loake er populært, men jeg klarer ikke å finne fram til hvilket par som er tilfredsstillende. Videre er jeg ikke sikker på hva som er mer allsidig, svart eller brunt og er heller ikke sikker på hva av produkter jeg bør kjøpe til dem (rensemiddel, skokrem og skotrær?). Hva anbefaler dere til en som skal kjøpe disse skoene første gangen? Jeg er forøvrig veldig smal i ankelen (22cm på det smaleste), spiller dette noen rolle? Skostørrelsen min er 40, forøvrig.

Endret av Suburbian Hero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...