Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Virkelig, grønne Air Max? Sneakers og lignende kan jo faktisk være stilig, men basketsko er seriøst noe av det styggeste som finnes.

Jo, den Volt fargen er virkelig skrikende. Jeg bruker skoene aktivt så de blir jo skitne, men mange har lagt merke til de (vanskelig å overse de egentlig). Basketsko blir fort 80-talls sjuskestil. Ikke nødvendigvis negativt, men ikke alle modeller som ser bra ut. Liker noen, men igjen det må være behagelig å gå med de. Prøvde Bianco en sommer, det gikk ikke helt bra. For min del fryktelig ubehagelig, selv om jeg ikke stakk meg like mye ut som jeg gjør med disse gule. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten nødt til å påpeke at cap toes ikke er en egen type sko. Mener du cap toe oxfords? Derbys? Monks? At et par sko har cap toes betyr heller ikke at de ikke er brogues.

 

Jeg regner jo med at det menes cap toe oxfords, men det er jo umulig å vite... Personlig er det det hvertfall det jeg ville gått for, og da gjerne da et par helt plaine i brunt, med mindre det er tiltenkt en spesiell anledning som krever sorte sko.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten nødt til å påpeke at cap toes ikke er en egen type sko. Mener du cap toe oxfords? Derbys? Monks? At et par sko har cap toes betyr heller ikke at de ikke er brogues.

 

Jeg regner jo med at det menes cap toe oxfords, men det er jo umulig å vite... Personlig er det det hvertfall det jeg ville gått for, og da gjerne da et par helt plaine i brunt, med mindre det er tiltenkt en spesiell anledning som krever sorte sko.

Regnet med at han skjønte jeg mente oxfords. Har en tendens til å gå ut i fra slikt.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...