Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett billigere å sende tilbake skotrær hvis firmaet befinner seg i Europa kontra USA, hvis du finner ut at de ikke passer.

 

En av grunnene til at jeg ikke anbefaler dem er dårlig support. Cedarvillestore har allerede fått inn 19 klagesaker av andre kunder...

Jeg bestilte riktig størrelse ut i fra Cedarvillestore sine tabeller, hadde jeg bestilt en annen størrelse hadde jeg bestilt en størrelse jeg aldri har brukt før.

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å finne ut hva som er den riktige fotbredden på Barkersko? Har tenkt å bestille Whitney fra Herring. Fikk prøvd Arnold i dag. Samme sko, bare at Arnold har polert skinn (og det er det vel rimelig obvious at jeg ikke vil ha).

 

Det jeg dessverre ikke fant ut er hvilken bredde det er på skoen jeg prøvde (damen i butikken aner ikke hva oxfords er en gang, det vet forøvrig INGEN butikkansatte i Bergen).

Jeg har skjønt såpass at man skal måle rundt fotens bredeste punkt, men hvor finner man en tabell mot Herring sine breddestørrelser?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet noen bra skobutikker i Bergen. Både Vincci og T Michael er akkurat som alle andre butikker i bergen for tiden: har kun italienske sko, med form deretter. Å få tak i et par skikkelige britiske sko er en lidelse i denne byen.

De fører Barker på Skotøyhuset, er vell gjerne der du har vært også? I alle fall ligger butikken i 2.etg på galleriet. De har bestilt inn flere sko av Barker. Dagens mann fører Barker, men jeg vet ikke hvor det har blitt av den butikken.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet noen bra skobutikker i Bergen. Både Vincci og T Michael er akkurat som alle andre butikker i bergen for tiden: har kun italienske sko, med form deretter. Å få tak i et par skikkelige britiske sko er en lidelse i denne byen.

 

Enig, Vincci har ikke noe særlig. Har du vært innom Scabal Kløverhuset/Lagunen? Jeg har ikke vært innom den på Lagunen på lenge men de har noe OK på den i Kløverhuset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...