Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De lignet veldig på de fkm postet for noen dager siden syntes jeg. Mandodiao, om du går tilbake et par sider finner du sikkert posten til fkm med noen sko i litt samme stil, kanskje det passer deg bedre.

 

Ja , han har postet Diemme roccia , men de vil koste meg 7-800kr mere , selv om jeg synset de er litt finere , så må jeg tenke meg litt om i forhold til prisne :)

Lenke til kommentar

De lignet veldig på de fkm postet for noen dager siden syntes jeg. Mandodiao, om du går tilbake et par sider finner du sikkert posten til fkm med noen sko i litt samme stil, kanskje det passer deg bedre.

 

Ja , han har postet Diemme roccia , men de vil koste meg 7-800kr mere , selv om jeg synset de er litt finere , så må jeg tenke meg litt om i forhold til prisne :)

Om det er snakk om 700 kroner ville jeg kjøpt de du har mest lyst på, du vil nok ikke angre. Den beste følelsen du får når du kjøper de andre vil være i det øyeblikket du kjøper dem, mens om du kjøper de andre vil det beste øyeblikket være hver gang du bruker dem.

 

Om det gir mening.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om disse skoene til vintersko ?

 

61-3409.jpg

 

Ikke så verst, men ville heller spart opp til et par fra Diemme. Er veldig fornøyd med mine.

 

 

 

 

 

Jeg likte de ikke.

Da ville jeg heller gått for noe ala denne.

vintage-boot-pull-up.jpg

 

Seriøst? De var mindre pene, for å si det mildt...

Lenke til kommentar

Delvis enig med pat, delvis enig med fkm. Det brune lappeteppet av en sko var grusomt stygt, de andre ser vel sånn passe ut irl.

 

Jeg skjønner ikke helt greia her. De to meningene har da ingenting med hverandre å gjøre. Jeg sa ikke at bootsene pat postet var stygge fordi jeg liker de andre.

 

Fjellstøvler = en diskusjon

 

Utseendet på klovneskoene Pat postet = en annen diskusjon

 

Det er ingen grunn til å blande dem.

Lenke til kommentar

Delvis enig med pat, delvis enig med fkm. Det brune lappeteppet av en sko var grusomt stygt, de andre ser vel sånn passe ut irl.

 

Jeg skjønner ikke helt greia her. De to meningene har da ingenting med hverandre å gjøre. Jeg sa ikke at bootsene pat postet var stygge fordi jeg liker de andre.

 

Fjellstøvler = en diskusjon

 

Utseendet på klovneskoene Pat postet = en annen diskusjon

 

Det er ingen grunn til å blande dem.

Hæh? Jeg er delvis enig med pat i at de første skoene er mindre pene, og for så vidt enig med deg i at de brune sakene var stygge. Det er bare to meninger, det er ingen underliggende mening. Selv om jeg kanskje ga uttrykk for det.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Jeg va å prøvde sånn derran vintersko,

vintage-boot-pull-up.jpg,

men så har det seg slik at min fot lander mitt mellom 42 og 43. 42 føles alt for knappt og 43 som moskva marit. vel 43 var egentlig grei nok med tykke såler men jeg føler at det ble litt klovnete.

 

spørsmålet mitt er enkelt å greit hvor mye tårom slike sko er ment å ha? hva er akseptabelt liksom. har skikkelig trøbbel med å finne sko som passer! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...