Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Vans er ikke akkurat inn, men mye mer tidløst enn Puma. Jeg hadde nesten ikke tørt å vise meg offentlig i Puma, i hvertfall ikke om modellen var ny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Der har du forskjellen på meg og deg. Jeg bruker sko for å beskytte beina mot grus og stein når jeg er ute og går. Du "tør ikke vise deg ute" i visse skomerker.

8341852[/snapback]

 

Stikkordet i posten min var "nesten", men jeg mener det. Går du naken på sommeren fordi behovet for å beskytte ting (og tang) ikke er der lenger?

Lenke til kommentar

Puma er såå ut i år.

[/b]

Vans slip-ons.

Og Vans er ikke ut? =P

8341757[/snapback]

Du stjal ordene fra munnen min. :)

 

Selv bryr jeg meg egentlig ikke veldig mye om sko er inn eller ut, jeg bruker det jeg synes er flott/tøft/fint whatever, og så får andre synes hva de vil. Dog er vans og converse sko noe av det ekleste jeg har sett av sko, og fatter ikke at folk i det hele tatt tar de på seg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde vans ifjor. De sølte jeg maling på.

 

På hverdager tusler jeg rundt i disse.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
44go60i.jpg

 

Skulle ut på middag i helga, da hadde jeg disse ;D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
34ifmyu.jpg

 

 

Har også et par flats jeg bruker av og til.

Lenke til kommentar

Jeg driver og ser på nye sko. Nå går jeg i noen pumasko ( :blush: ) som jeg er grådig lei av både fordi jeg har hatt dem en stund, fordi de er så vanlige, men ikke minst fordi jeg greide å velge noen blå noen, noe i hvertfall ikke jeg synes går så fint med jeans. Det eneste som jeg virkelig liker med dem er formen. Den slanke og lave formen gjør dem veldig behagelige å gå i samtidig som de ikke virker så klumpete som jeg synes mange litt kraftigere sko gjør når jeg prøver dem.

 

Jeg har prøvd å se litt på denne type sko og sliter litt med å finne noe jeg virkelig liker. Hadde egentlig planlagt å kjøpe noen sneakers, men med den litt slanke formen er det vanskelig å finne så mye og jeg er litt skeptisk til å bare ha loafers (som det ser ut som det er veldig lett å finne i slankere modeller). Det fordi de ikke kan sitte så bra (correct me if I'm wrong). Har sett noen helt ok modeller fra Ecco, Bjørn Borg (se bilde under) og Fred Perry (se bilde under). Av disse er det nok Bjørn Borg modellen som passer det utseende jeg ønsker mest.

54708.jpeg

54712.jpeg

 

Når det gjelder loafers må si at Vans slip-onsene ser greie ut (da spessielt den modellen mr-Steen viser helt i starten av denne tråden), men siden de er så sykt utbredt ser jeg etter alternativ. Har hitil funnet følgende:

- Converse SkidGrip

- Le Coq Sportif Chill Out. Disser er fien, men blir kanksje litt for formelle for meg.

(- "El Rey" fra Puma)

- Fred Perry Slip on Tennis. De ser gode ut, men jeg sliter med å finne dem noe sted og kommer heller ikke inn på shopen på fredperry.com. Om noen skulle vite om de er til salgs noe sted hadde det vært fint.

54718.jpeg

 

Jeg har prøvd å lete, men om noen her skulle ha noen tips om sko dere tror jeg skulle like og som ikke ser så værst ut samtidig hadde jeg vært kjempeglad. Kommentarer på de skoene jeg allerede har sett på og hvor gode de forskjellige skoene er i bruk hadde også vært fint.

På forhånd takk.

Endret av LeMaq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...