Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Sitter nå i England, nærmere bestemt Wolverhampton. Er ikke så veldig mye spennende å gjøre her, så da tuslet jeg innom Footlocker og kjøpte et par Lacoste Carnaby Retro.

 

Hun dama i butikken sa at de var "Footlokcer Special" så jeg ikke kom til å finne de hjemme. Har forsåvidt ikke sett de med det mønsteret hjemme heller. Billig var det også: £50. Koster vel 900-1000 hjemme? =)

Finner dog ingen bilder av skoene med det mønsteret på nå. Skal se om jeg får ordnet noe når jeg er tilbake i Norge. :)

 

Det er ikke det mest ekstreme skovalget, men det er til gjengjeld stilrent, og går til det meste. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah :D

Nei, altså. Det var ikke et lekkert bilde det jeg fant der. Jeg skal være enig i det. Men de var faktisk kjempestilige på!

Jeg har et bilde hvor jeg har dem på meg, men det er hos venninnen min. Så. Jeg kan ikke motbevise dere helt ennå. (;

 

Det som er kult dem dem, er jo at de er helt anderledes enn alle andre Converse. Kjempekjedlig når alle har de samme.

Lenke til kommentar
Åneiånei. Nå har jeg fått skodilla igjen, og har sett disse Conversene hos en venninne:

 

*bilde*

 

Høyhelte, sorte Converse! Genialt.

Problemet er at hun kjøpte dem på et loppemarked. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem. Hjelp?

8397645[/snapback]

 

Frels meg fra det onde! De var fantastisk stygge. Er ikke superfan av converse fra før men de der burde vært dødsstraff for å gå med. :cry:

Lenke til kommentar
Åneiånei. Nå har jeg fått skodilla igjen, og har sett disse Conversene hos en venninne:

 

chucks_gallerie__highheel01.jpg

 

Høyhelte, sorte Converse! Genialt.

Problemet er at hun kjøpte dem på et loppemarked. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem. Hjelp?

8397645[/snapback]

De var latterlig stygge lol.

Lenke til kommentar
Åneiånei. Nå har jeg fått skodilla igjen, og har sett disse Conversene hos en venninne:

 

chucks_gallerie__highheel01.jpg

 

Høyhelte, sorte Converse! Genialt.

Problemet er at hun kjøpte dem på et loppemarked. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem. Hjelp?

8397645[/snapback]

 

 

hver sin smak.

 

Edit: tokk bort det jeg skrev. Ble vel litt for slemt.

Endret av mr-Steen
Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg Adio Bam, at annet Adio-par og et DC-par.

 

Tenker å kjøpe disse, hvis jeg finner de for en ok pris i min størrelse (46-47,5/12-13).

Har lett litt på nettet, noen som vet om et sted jeg kan bestille? Og er Nike SB skoene store eller små i størrelse?

 

 

 

976713556b96bf53eda4a8baffee9568.image.250x249.JPG

Lenke til kommentar

Vans er ikke noen sko jeg ville sprunget maraton i, nei. De er helt greie å gå i på skolen og til hverdagsbruk.

 

Er evig lei av kopiene av Vans og Converse som selges hos Økonomisko o.l. Er det i et hele tatt lovlig å plagiere sko på denne måten?

 

(Man finner også "fake" Superstar-sko med to striper eller litt annerledes såle.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...