Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Puma er såå ut i år.

[/b]

Vans slip-ons.

Og Vans er ikke ut? =P

8341757[/snapback]

Du stjal ordene fra munnen min. :)

 

Selv bryr jeg meg egentlig ikke veldig mye om sko er inn eller ut, jeg bruker det jeg synes er flott/tøft/fint whatever, og så får andre synes hva de vil. Dog er vans og converse sko noe av det ekleste jeg har sett av sko, og fatter ikke at folk i det hele tatt tar de på seg.

8342988[/snapback]

Der er jeg helt enig :) Grelle sko av gummi og canvas. Men tror ikke vi blir kvitt dem, den lave prisen gjør at de ikke blir upopulære regner jeg med.

 

Edit: De Lacosteskoene du linket til var muligens de peneste jeg har sett fra merket :)

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vans er mer tidløst enn Puma, og de kommer i så mange farger og varianter.

 

 

Hvorfor kjøpte du Vans med USA-flagg på? Virker bare litt dumt, med mindre du faktisk er amerikaner.

8342441[/snapback]

 

Jeg har familie i USA da ;) Også ville jeg ikke ha de rutene. (Ikke si at det finnes flere design, det vet jeg godt)

 

Dere som sier Vans er ut: Yes, men jeg har ikke kjøpt nye i år. Vet ikke hva jeg skal kjøpe :ermm:

8352285[/snapback]

Ok, synes bare det var litt rart først. Nesten som å kjøpe en T-skjorte med det danske falgget på, hvis du skjønner. :p

 

Har heller ikke sett mine Vans-sko i Norge enda (Blågrå med lyseblå ruter). :)

Lenke til kommentar
Vans er mer tidløst enn Puma, og de kommer i så mange farger og varianter.

 

 

Hvorfor kjøpte du Vans med USA-flagg på? Virker bare litt dumt, med mindre du faktisk er amerikaner.

8342441[/snapback]

 

Jeg har familie i USA da ;) Også ville jeg ikke ha de rutene. (Ikke si at det finnes flere design, det vet jeg godt)

 

Dere som sier Vans er ut: Yes, men jeg har ikke kjøpt nye i år. Vet ikke hva jeg skal kjøpe :ermm:

8352285[/snapback]

Ok, synes bare det var litt rart først. Nesten som å kjøpe en T-skjorte med det danske falgget på, hvis du skjønner. :p

 

Har heller ikke sett mine Vans-sko i Norge enda (Blågrå med lyseblå ruter). :)

8366885[/snapback]

 

ca. sånne jeg har tror jeg hvis du titer i første post.. de er vedldig like mine.

 

shoe to kill asker 500spenn tror jeg, men merker at det er taiwan kvalitet. der man tråkker ned på midten begynner limen å gå slitt. så blir vel 2 par denne sommeren.

 

noen som vet om jeg kan vaske dem i maskin emd limet eller bare med clut vask?

Lenke til kommentar
Lyst på nye sommersko.

 

Lakai Telford

Farge: Black/Orange Nubuck

Pris:  NOK 899,-

 

[img.]http://stress.no/images/image_Prod/lakai_big.jpg[/img]

8357279[/snapback]

LOL. Go for it. ^^

 

--

 

Jeg har et par Pumasko, kjøpt i Bulgaria til en hundrings. Jeg har funnet ut at dette var det lureste jeg kunne gjøre, da den har en out-of-style self-destruct funksjon. Det øyeblikket Pumasko ikke var kule lenger kollapset sålen og lissene revnet.

 

Mamma kjøpte et par Lacoste-sko til meg i dag. Det var koselig gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...