Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var.

 

Jeg prøvde imidlertid ut mine nye Herring Reading i dag, og sitter nå med noen skikkelige gnagsår. I tillegg til at skoene ser ut til å være litt trange, er de utrolig stive, og har derfor gnagd en del på hælen. Noen andre som også sliter med komforten på Herring-sko?

Lenke til kommentar

JEg får gnagsår av Reading'ene mine også, men regner med at det er noe som går seg til når de blir brukt litt, jeg fikk tross alt gnagsår av monksene mine de første gangene også, og de er perfekte å gå i nå. Det er skinnsko, så litt ubehag i begynnelsen er noe man må regne med.

Lenke til kommentar

Innser at jeg burde gått med de litt hjemme før jeg brukte de skikkelig. Et par timer hjemme hver dag gjør sikkert susen etter en stund...

 

Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var.

 

 

Hvordan er førsteinntrykket mht størrelsen?

Kanskje litt trange. Må prøve de litt mer før jeg eventuelt bytter de, men tror ikke du trenger å gå ned noe mer enn en halv størrelse.

Endret av IceFox
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var.

 

Jeg prøvde imidlertid ut mine nye Herring Reading i dag, og sitter nå med noen skikkelige gnagsår. I tillegg til at skoene ser ut til å være litt trange, er de utrolig stive, og har derfor gnagd en del på hælen. Noen andre som også sliter med komforten på Herring-sko?

Mine Reading er også litt trange og noe stive, men siden der er skinn regner jeg med at de vil bli bedre og bedre med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...