Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er denne du snakker om, så funker ikke den veldig bra på sko med to par lissehull. Begge endene av skolissen kommer da opp på samme side.

 

Nå har jeg satt meg ned med en av mine to-hulls. Det ser ut som om det ikke går. Enten får du en krysning, eller å får du tredd bare ene paret med hull.

 

Det kan være den modellen du har blide av er kun til demo, og ikke er funksjonell.

 

Er det andre som klarer å løse dette problemet?

Lenke til kommentar

Mulig bildet viser en ikke-funksjonell lisseknute ja, og mulig jeg også er uoppmerksom, men husker ærlig talt ikke om lissen var som på bildet eller med krysning når jeg pakket ut skoene (godt mulig jeg vil huske at det er uten krysning). Klarer i alle fall ikke å tenke meg en funksjonell metode uten krysning selv, så artig om noen andre hadde :)

Lenke til kommentar

For meg ser det rimelig lett ut, ta hver ende i hver din hånd, tre dem hver for seg inn på nederste hull. Etter du har gjort det, ta dem opp langs kanten, skjult av hver sin "flipp" og ta dem ut igjen på hver sin side av øverste hull. Knyt. = Profitt.

 

Jeg ser virkelig ingen annen måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Christian B: Blir det ikke bare én bar da?

 

Jo, dette vil etter mitt eget syn bli penest. Vil dere derimot skjule knuten er det jo bare å ta en ende av lissen, ta den ut av hullet nederst til venstre, inn hullet nederst til høyre, ut hullet øverst til høyre og inn hullet øverst til venstre.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...