Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke type sko er det typisk å gå med på vinteren for gutter sent i tenårene? (aka vgs elever)

 

Ser mye sneakers, plims, docksides og converse men forbinder dette mer med sommersko

 

Eller tar jeg feil?

 

PS: Arrester meg gjerne hvis jeg bruker feil terminologi, er ikke helt trygg på dette med sko enda

Lenke til kommentar

tumblr_lqbyt6ZOBy1qc1spyo1_400.jpg

 

Hva synes dere om skoene til mannen her? For lave? Jeg tenkte at ettersom de bare vil bli brukt i byen er det ikke nødvendig med 8" versjonen, ettersom det i all hovedsak er litt regn og litt slaps og litt snø som vil forekomme i Bergen.

 

8" eller ingenting.

 

Du får versjoner med for fra f.eks. Sorel som er litt varmere, men det trengs kanskje ikke til vinteren i Bergen.

Lenke til kommentar

Hvilke type sko er det typisk å gå med på vinteren for gutter sent i tenårene? (aka vgs elever)

 

Ser mye sneakers, plims, docksides og converse men forbinder dette mer med sommersko

 

Eller tar jeg feil?

 

PS: Arrester meg gjerne hvis jeg bruker feil terminologi, er ikke helt trygg på dette med sko enda

 

Det er sommersko.

 

Skinnsko som går til ankelen eller høyere til vinteren.

Lenke til kommentar

tumblr_lqbyt6ZOBy1qc1spyo1_400.jpg

 

Hva synes dere om skoene til mannen her? For lave? Jeg tenkte at ettersom de bare vil bli brukt i byen er det ikke nødvendig med 8" versjonen, ettersom det i all hovedsak er litt regn og litt slaps og litt snø som vil forekomme i Bergen.

 

Slagstøvel-loafer? For en bastard av en blanding. Hør på fkm her, 8" er faktisk ganske pene ift. hvor praktiske de er.

Lenke til kommentar

Hvilke type sko er det typisk å gå med på vinteren for gutter sent i tenårene? (aka vgs elever)

 

Ser mye sneakers, plims, docksides og converse men forbinder dette mer med sommersko

 

Eller tar jeg feil?

 

PS: Arrester meg gjerne hvis jeg bruker feil terminologi, er ikke helt trygg på dette med sko enda

På skolen jeg gikk var det stort sett Converse å se hele året. Ikke skjønner jeg hvorfor folk gidder å gå rundt i sånne i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...