Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hva seilersko angår er det jo egentlig bare å gå rett på Sebago og Sperry.

Shit, ble fort litt dyrere enn på Hennes & Mauritz gitt! Hva er fordelene med å gå ca 500kr opp i pris for et par Sebago-sko hos brandos.no (649kr) kontra et par sko til 149kr på H&M? Jeg vurderer det sterkt, men vil gjerne kunne argumentere dette godt ovenfor mine nærmeste x)

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant som sagt noen Sebago, mer eksakt Sebago: Sandslide, til 649kr på brandos.no. Det store utland virker risky med tanke på bytte, jeg er ikke hundre prosent sikker på om størrelse 44 eller 45 vil passe meg best, det hender det varierer. Og jeg har aldri bestilt sko/klær fra nettet tidligere :) Brandos frister dessuten med gratis frakt og retur.

 

Disse: http://images2.brandos.no/no/3/38739/38739-b.jpg

 

eller disse: http://images3.brandos.no/no/3/38740/38740-b.jpg

 

Ser bra ut sant?

Endret av PIN-kode
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ditto, beklager.

 

PIN-kode:

Tips: Prøv skoene i butikken først - ingen kjøpetvang sist jeg sjekket ;) Jeg har gått på flere bomkjøp ved kjøp av sko over nett (det kan Christian B skrive under på :p), så dersom du ikke har en "enkel" fot som passer nedi alle sko vil jeg anbefale å kjøpe i butikk så langt det lar seg gjøre, eventuelt prøve i butikk før du kjøper på nett.

Fordelene ved å gå opp i pris er f.eks. at utførelsen gjerne er bedre. De ser mer ordentlige ut og de føles mer ordentlige ut. I tillegg vil de selvfølgelig vare mye lengre (ikke i alle tilfeller *host* Rizzo *kremt* selvfølgelig). Modern har fortsatt et par seilersko fra Sebago som hun kjøpte da hun var ung, og de ser helt fine og brukbare ut i dag. Et par marineblå seilersko fra Sebago er i mine øyne et smart kjøp ettersom det er en klassisk sko som kommer til å se bra ut år etter år. Økonomisk sett lønner det seg også å legge litt ekstra i slike klassiske klesplagg/sko istedenfor å kjøpe nytt hvert år. Og på toppen av det hele kan du påberope deg at du tar et slag for miljøet.

Og en liten ting: Hva mener du med "det store utland" når du linker til en Norsk nettbutikk..?

 

Edit:

3279-8226-d.jpg

Enkelt og greit.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap :) H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko

 

ELLER!

 

Henri Lloyd: Arkansa

- Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49%

 

Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd?

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar

Da valgte jeg å beholde mine Herring Hampstead og brukte de for første gang i dag. Har litt vondt i føttene etter dette for å si det slik men men de blir nok bedre med litt bruk.

 

Vurderer også Loake Hickstead til vinteren men da jeg var for treg med å hoppe på salget på Herringshoes fant jeg de på ebay.

 

Loake Hickstead

 

Er litt usikker angående anskaffelse men dersom han trekker fra VAT er jo prisen kurant.

Lenke til kommentar

Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap :) H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko

 

ELLER!

 

Henri Lloyd: Arkansa

- Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49%

 

Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd?

En kamerat av meg har de fra H&M, og kan si så mye som at de ikke finnes pene i det hele tatt. For ikke å snakke om at de er i stoff. De fra Henri Lloyd så jo kurante ut, men kjenner ikke til kvaliteten.

Du kan jo også vurdere Sperry. De er billigere enn Sebago.

Lenke til kommentar

Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap :) H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko

 

ELLER!

 

Henri Lloyd: Arkansa

- Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49%

 

Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd?

 

Kjøp disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...