Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar helt feil her vil de strekke seg mer i bredden enn i lengden.

Du kan risikere å strekke de litt i lengden, men det er såpass hardt bak på hælen og foran i tåen at det sitter veldig godt -- på sidene derimot, er det ganske løst. Uansett, jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig. Jeg har hatt skotrær i skoene mine over lang tid, og har ikke merket noe strekking der. Hvis du er veldig nervøs ville jeg bare løftet ut bakenden, og latt fronten stå i (altså slik at det ikke er noe press innover på skoen fra skotreet), så beholder de formen fint.

 

http://putthison.com/post/7807163078/q-and-answer-how-much-can-my-clothes-be-altered

 

Vel skoene passer bra mtp lengde og generell bredde men akkurat på den bakre delen av skoen (ved hælen) er det litt mellomrom mellom foten min og selve skoen. Hvis den utvider seg litt der så er jeg redd for at de ikke vil passe.

 

Må tenke litt på om jeg skal returnere de men jeg tror jeg går for de sånn som de er nå. Er det evt en enkel løsning på problemet dersom de blir for mye mellomrom mellom selve skoen og hælen/ankelen min?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg for noen uker siden et par espadriller på HM til 99kr som jeg syntes var behaglige nok i massevis, men de ble VELDIG lett utslitt, men så brukte jeg dem også hver dag - hele dager- i den perioden, når jeg var så heldig å ha en sommerjobb ute i sommersolen :) Skoene ble etterhvert fryktelig slitt ut, og må nå byttes ut.

 

Alt annet jeg har er converse og joggesko (til trening). Det holder ikke i sommersolen. Dessuten er det vel feil å gå i converse uten sokker? Jeg elsker å gå barbent i skoene, ergo passet espadrillene utmerket. Men seilersko er definitvt også et, kanskje enda større, alternativ. Slippers i tillegg, hvorfor ikke?

 

Så mitt spørsmål er: Skal jeg kjøpe seilersko og slippers, og isåfall hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...