Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ute etter å kjøpe noen par Oxfords i betalbart nivå – gjerne 2-3000 eller så, mindre om det lar seg gjøre uten å lempe for mye på kvalitet. Har lett litt rundt i Norge uten å finne stort i butikker, er det jeg som har sett feil eller er det like greit å vente til neste London-tur?

 

En variant er vedlagt for den som måtte lure på hva Oxford-sko er. John Lobb Philip II; fin sko, men koster litt. Greit å også ha noe litt enklere.

 

post-139385-0-48054000-1313009952_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips: Her kan Saphirprodukter bestilles for greie priser, med billig frakt.

 

 

 

 

 

Edit: Auklid: Var jeg deg ville jeg ventet til du skal til London. Både pris og utvalg er bedre der. Hvis ikke kan Agnar Hagen og Skomaker Asbjørn Dagestad nevnes i tillegg til det Jonas sa.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har faktisk et par slike monks i suede. De er ekstremt gode å gå i, derfor jeg godtok gummisålen. De ser forøvrig også bra ut på beina. Kan sikkert ordne et fit-pic. Billige er de også, og jeg har fått masse skryt for de.

Lenke til kommentar

Takk for tips om Oxfords. Var innom et par av de nevnte i Oslo i dag og kikket, uten å bli helt overbevist. Tror jeg handler fra noen av de rimeligere i Jermyn St ved neste ferd vestover.

 

C&J er et alternativ – i alle fall for ett par – men skulle gjerne hatt noen andre i tillegg; tror jeg burde kjøpe 3-4 par i denne runden.

Lenke til kommentar

Jeg satser igjen på Herring jeg, må ha noen sorte oxfords, og de ender vel på 2000 ferdig fortollet inn i Norge, med samme laest som de forrige skoene mine derfra, så størrelsesmessig burde det ikke bli noe problem.

 

Prisen er jo heller ikke noe å klage på, og så kan jeg heller spare John Lobbs og C&J til jeg er ute i jobb og litt lettere kan forsvare slike innkjøp.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har faktisk et par slike monks i suede. De er ekstremt gode å gå i, derfor jeg godtok gummisålen. De ser forøvrig også bra ut på beina. Kan sikkert ordne et fit-pic. Billige er de også, og jeg har fått masse skryt for de.

 

Sier ikke nei takk til det :)

Lenke til kommentar

Kjøpte et par chelsea boots fra Herring (produsert av Loake), men har etter en helg på hyttetur opplevd problemer:

 

post-45729-0-16465200-1313164478_thumb.jpg

 

Skinnsåla har blitt dratt ut over på et punkt, som bildet viser. Trodde først det var skitt, men det er altså såla. Hvorfor skjer dette, og hva kan man gjøre med det? Ser jo meget stygt ut.

 

Så over til det andre problemet:

 

post-45729-0-11238800-1313164454_thumb.jpg

 

post-45729-0-65213300-1313164466_thumb.jpg

 

Slik så de faktisk ut allerede da de kom (første gangen Herring har skuffet), men glemte helt å returnere dem, så tok dem bare i bruk.

Er det mulig å få pyntet litt på dette? Det ser jo ikke ut.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Puss og puss. Det legger seg jo i lag.

Noted.

 

Puss. Mange tynne lag.Edit: Og sålen er det bare å kutte av der du vil. Har du aldri hatt et par sko med skinnsåle før eller? Det er ikke akkurat uvanlig..

Joda, men har aldri sett noe lignende på de og det som kom på disse skoene kom etter kun én helg på hyttetur hvor de nesten ikke ble brukt. Men takk for svar.

Du anbefaler til stadig Saphir. Hvilke produkter fra Saphir trenger jeg egentlig? Er litt ny i gamet når det kommer til skopuss. Tar gjerne også i mot tips angående behandling av semskede sko.

Vet det er en gjenganger, så ikke skyt meg. Er uansett på tide jeg begynner å ta vare på skoene mine.

 

Én puss og det vil være nærmest umulig å se. Gleder meg skikkelig til å begynne å bruke chelsea bootsene mine etter å ha sett bildet. :love:

De du hadde på da du var innom her?. Likte ihvertfall de meget godt. Det var første gang jeg så chelsea boots i virkeligheten, så ble litt ekstra gira etter det. Men det tok litt tid før jeg fikk karret meg til å kjøpe et par, men angrer absolutt ikke. Men samboeren synes visst de ser heslige ut. Men hva vet vel kvinner. :)

Lenke til kommentar

Lokis: Jeg bruker stort sett bare renovateur og cream polish... Er ikke så fan av høyglans på sko. Hvis du vil ha mye glans er det wax polish som gjelder. Du burde bruke cream og renovateur til rutinepussen, og wax polish bare en gang i blandt. Her er det gode priser og billig frakt.

Lenke til kommentar

De du hadde på da du var innom her?. Likte ihvertfall de meget godt. Det var første gang jeg så chelsea boots i virkeligheten, så ble litt ekstra gira etter det. Men det tok litt tid før jeg fikk karret meg til å kjøpe et par, men angrer absolutt ikke. Men samboeren synes visst de ser heslige ut. Men hva vet vel kvinner. :)

 

Japp, Herring Coltham, men angrer på at jeg ikke kjøpte de fra Loake. ;)

 

Haha, dama har samme mening. "Gammelmannssko"

 

Første gang jeg hørte det:

 

t231478_my_20head_20is_20full_20of_20fuck.jpg

Endret av Christian B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...