Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes jeg og :wee:

 

De to bildene er av den samme skoen. Men det er bilde nr. 1 som er realistisk, da de er blitt tatt bilde av etter at de har blitt tatt ut av sko esken.

 

Vurderes til sommersko. Da deler av skoen er i "suede" materiale, som kan bli skadet av regn.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
supra_skytop_black_gery_blue_ex.jpg

 

Et litt bedre bilde.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Seriøst? En dame med de skoene der? Vi snakker sterke assosiasjoner om trettenåringer fra Oslo Øst her (Ser dem overalt i byen), med tights, hettegenser, 3 tonn sminke og skatesko...

 

Dama går for guds skyld aldri i tights (OT: fy FAEN å stygt det er. Fatter ikke hypen. Er faktisk værre enn joggebukse i offentlighet). Jeg skjønner nøyaktig hva du sikter til og hun er langt ifra denne stilen :p Er ikke 100% sikker på om jeg skal kjøpe de til henne enda, men etter å ha vært sammen i 3 år og stadig se henne kjøpe stygge/ubrukelige sko fordi hun har 0 peiling er det på tide å ta saken i egne hender hehe.

Lenke til kommentar
Nike Blazer Mid ser bra ut, ja, men ikke de andre mainstream hightopsene du ser rundt omkring. Det finnes selvsagt mange andre hightops som ser bra ut, men disse ser man lite av.

 

Edit: Han over: Jeg har ikke noe mot at de går med dem, jeg bare sier min mening og hva jeg synes om det, det er faktisk det som er meningen med et diskusjonsforum.

 

Ja nettopp :) si meningen sin

 

Du generaliserer folk utifra sko de går med

Lenke til kommentar
De er fortsatt skatesko, og med mindre damen har en ekstrem evne til å "pull it off" tviler jeg sterkt på at hun ikke kommer til å se ut som en billig østkantfjortis..

 

Okey :p

 

Men her hinter du frampå at hun kommer til å se ut som en billig østkantfjortis ? eller hva

 

Uansett så vil jeg ikke lage kvalme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...