Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Mitt forslag til fottøy for vinteren i en liten montasje.

Er du sprø?

Med mindre du også bor et eller annet sted på sørlandet som hverken får snø eller regn, så er det ikke mange nordmenn som kjøper tynne lærsåler til norsk vinter gitt. Det er ren idioti.

 

Er det ikke lærsåler er de fortsatt altfor tynne til været jeg er kjent med her i Oslo hvertfall.

 

Haha, så feil gikk det ann å ta. Jeg hadde veldig like boots i fjor, ikke tykkere såle i det hele tatt, og jeg frøys ikke det grann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt forslag til fottøy for vinteren i en liten montasje.

Er du sprø?

Med mindre du også bor et eller annet sted på sørlandet som hverken får snø eller regn, så er det ikke mange nordmenn som kjøper tynne lærsåler til norsk vinter gitt. Det er ren idioti.

 

Er det ikke lærsåler er de fortsatt altfor tynne til været jeg er kjent med her i Oslo hvertfall.

 

Haha, så feil gikk det ann å ta. Jeg hadde veldig like boots i fjor, ikke tykkere såle i det hele tatt, og jeg frøys ikke det grann...

 

Smertegrensa for å fryse er forskjellig. Men enhver skomaker eller skoselger i Norge vil nok nekte for å selge slike sko til norsk vinter.

 

Med såpass lav såle vil du lett få vann på sokkene når det regner. Den vil slites kjapt ned ved bruk på grusete veier, is, snø og for ikke å snakke om salt! De fleste vil fryse med en så tynn såle, ettersom bakken er kald. Man trenger litt avstand.

 

Er det lærsåler så vil du jo tryne rundt på isen og snøen hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Da foreslår jeg at du enten tar deg en tur til en skomaker, eller Akergata 20, så du kan se skoene i person.

Ja de er vel på salg kan jeg tenke meg :p

 

Ikke akkurat :p Eneste måten du får LV på salg, er dersom du handler når du er ute og reiser, og får VAT tilbake på flyplassen

Lenke til kommentar
Noen som har tips til seriøse nettbutikker som selger supra sneakers og har kort leveringstid. Billig skal det også være.

Billig er? Butikker i Norge har dårlig utvalg, og bestiller du fra utlandet, kommer du lett over 1000 kroner.

 

@Cookiemaster

De var forferdelige.

Jeg har jo blant annet sett supra sko til 70 dollar.

Lenke til kommentar
KongKake: Bruk vaskeprodukter rett mot sneakers, jeg anbefaler Sneaky Klean til Blazers.

 

Og til alle de Moods "kicksa" som har blitt postet her i det siste, æsj.. Elendige kopier med sannsynligvis like elendig kvalitet.

 

Rocker i dag Glam Pie Hi by Pastery

Om Moods sine sko ikke er noe å satse på, så spør jeg deg, forumets sneakerekspert (i mine øyne hvertfall) finnes Nike Blazer i vinterversjon? :p Om ja, link? Hvis ikke, så er nok Moods of Norway sine "Lofoten" det nærmeste jeg kommer. :(

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...