Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

God aften!

 

Jeg er utrolig glad i å kjøre bil (og nei, ikke harry råner med volvo! Jeg liker å være stilren :p) og bruker derfor mye sko som tilsier dette.

Til nå har jeg Adidas sine Porsche Design S2, samt et par enkle sorte Lacoste sko. Jeg er VELDIG på leting etter DISSE skoene, men klarer ikke finne noen verken i Norge eller på noen gode plasser på nettet.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den, eller tips om sko i samme sporty "stil"?

 

Haha, du er ikke stilren bare fordi du bruker sko som ligner de Formel 1 sjåfører bruker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, ser den. Mente vel mer "liker sko som sier noe om at jeg liker å bruke tid bak rattet", siden dere tydlig vis har blitt enige om at det ikke er en stilren skostil. Selv om jeg må få inrømme at en leken hverdagsdress og de Adidas skoene er litt fett ;)

Blir jeg skutt om jeg sier Kawasaki?

Lenke til kommentar
Kom over disse skoene. Er det ekte tro? Sjekket opp brukerens tilbakemeldinger, men fant ingen kommentarer om at de var fake. Synes prisen var veldig lav. I tilegg er det bare han som selger dem. Annen nettbutikk.

 

Nja, kan ikke si noe sikkert uten å se bilder av den faktiske skoen (noe selger til har), men 41$ under veil.pris er ikke så halvgærent.

Det vil si at den sannsynligvis er ekte? Er imot falske sko. Betaler heller litt ekstra, men foretrekker å kjøpe på ebay for da kan jeg diskutere "verdien" på forsendelsen...

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...