Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ikke noe særlig preferanse når det kommer til modell, men de bør være tynne og lette. Modellen jeg linket til, er for tykk. Sannsynligvis kommer jeg til å bestille et par røde Sneaky Steve for å temme tørsten.

 

Hvordan oppbevarer dere skoene deres forresten? Gangen min begynner å bli for kort.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter Nike Shox sko, men sliter med å finne en litt mer fritidssko utgave av disse modellene. Altså ikke sånn løpesko, men heller hverdagssko. Noen forslag?

 

Shoxman.com

Genial!!

 

601 kr for ALLE shox. Fikk mine på fredag.. LOVE <3

Hvordan er det med moms. Kan du skrive melding til dem om at dem skal skrive ned verdien på varen?

Hvordan er frakten. billig?

 

Edit.

 

Ble visst en sko fra ebay og shoxman. Hvor lang er leveringstiden på shoxman?

Fortsatt så betalte jeg 701 kr for dem. LES!

 

601 + 100 frakt. That's all. Betalte ikke for å hete de, ingen moms/toll.

Skjønner?

Greit. Da er enten MVA med i prisen, eller så sender de varen som gave, verdi under 200,- eller som vareprøve. Jeg la hvertfall med en notis om sette verdien til under 200,-

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe særlig preferanse når det kommer til modell, men de bør være tynne og lette. Modellen jeg linket til, er for tykk. Sannsynligvis kommer jeg til å bestille et par røde Sneaky Steve for å temme tørsten.

 

Hvordan oppbevarer dere skoene deres forresten? Gangen min begynner å bli for kort.

 

Er du heldig kan du få tak i røde blazer mid, kan prøve å finne noe i morgen.

Skohylle er ikke en dum invistering, den vi har stående er ca 1,5m lang og 5 hyller i høyden, så får plass til endel par, pluss at det ser pent ut.

Lenke til kommentar
Teac: Det er ingen moms/toll! Hvor mange ganger skal jeg si det? :p Man betaler ingenting for å få de på postkontoret, de er tollfrie. Derfor er det ikke noe vits å be de skrive gave og annet juks, det spiller ingen rolle.

HVA?

Sier du, at hvis jeg bestiller et skopar fra feks. en Engelsk nettside for 50£, må jeg betale 500kr? Ikke noe som helst ekstra?

Lenke til kommentar
Teac: Det er ingen moms/toll! Hvor mange ganger skal jeg si det? :p Man betaler ingenting for å få de på postkontoret, de er tollfrie. Derfor er det ikke noe vits å be de skrive gave og annet juks, det spiller ingen rolle.

Greit. Du betaler ikke moms eller toll. MEN da har nettbutikken merket pakken med "gift" eller "commercial sample". ALT som kjøpes på en utenlandsk nettbutikk skal egentlig momses. Seriøse butikker skriver utpå pakken va den innholder og hva den er verdt. Ut ifra det regnes moms og et gebyr posten tar for at du skal betale moms. Postens fortollingsgebyr lyder på 70 kr (for sendinger verdt mellom 200 og 1000 kr), evt. 150 kr (for sendinger over 1000 kr).

Dette forteller vell heller litt mer om butikken :p

Lenke til kommentar
Teac: Det er ingen moms/toll! Hvor mange ganger skal jeg si det? :p Man betaler ingenting for å få de på postkontoret, de er tollfrie. Derfor er det ikke noe vits å be de skrive gave og annet juks, det spiller ingen rolle.

Greit. Du betaler ikke moms eller toll. MEN da har nettbutikken merket pakken med "gift" eller "commercial sample". ALT som kjøpes på en utenlandsk nettbutikk skal egentlig momses. Seriøse butikker skriver utpå pakken va den innholder og hva den er verdt. Ut ifra det regnes moms og et gebyr posten tar for at du skal betale moms. Postens fortollingsgebyr lyder på 70 kr (for sendinger verdt mellom 200 og 1000 kr), evt. 150 kr (for sendinger over 1000 kr).

Dette forteller vell heller litt mer om butikken :p

 

 

Skulle vi kanskje fått til en sticky-tråd på forsiden ang. dette med moms, toll, tollfrie /ikke-tollfrie varer? Det er jo side opp og side ned om dette hver dag.

 

Latterlig førstepost forresten..

Fint svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...