Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Tenker da orginal SB`esa, Blazer har har tynne såle enn de orginale rene skatekicksa

F.eks Dunk low har en tykkere og mer robust såle

 

Men jeg surret litt ja, bytter litt om på modelnavn i dag merker jeg... jobbet nesten ett døgn i strekk og ikke sovet på 2 ca =/

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen tips til steder og se etter sko i Bergen? Tenker utenom DNA, Tennissko osv.

 

Godt spørsmål, jeg vet Bertoni og Retro har sko.

 

Jeg trenger tips til sko... men jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter.

 

Ikke sånne høye joggesko, (jeg er ikke helt inne i terminologien) ikke pensko (a la dresssko-looken) og ikke vans.

 

Tja, er det da noen som fortsatt har forslag? Ikke mer enn 1500 og helst noe man kan finne i butikk her i byn. (Bergen)

Lenke til kommentar

Er ikke fan av de. Klarer ikke skjønne hva det er som skal være så tiltrekkende med dem. Det eneste jeg kan komme på er at folk syns det er kult at det står Lanvin på dem, og det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Da kjøper jeg meg heller et par Lanvin sko, selv om prisen er markant høyere.

Lenke til kommentar

God aften!

 

Jeg er utrolig glad i å kjøre bil (og nei, ikke harry råner med volvo! Jeg liker å være stilren :p) og bruker derfor mye sko som tilsier dette.

Til nå har jeg Adidas sine Porsche Design S2, samt et par enkle sorte Lacoste sko. Jeg er VELDIG på leting etter DISSE skoene, men klarer ikke finne noen verken i Norge eller på noen gode plasser på nettet.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den, eller tips om sko i samme sporty "stil"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...