Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Rå farge på de Supra-kicksa da. :D

Blir nok ikke billige heller. Kan nok forvente oppi 120 - 130 dollar.

 

Det er vel ikke så ille?

Her i Norge hadde de vel kosta rundt 1300 i butikk?

 

Jaja, hadde nok ikke kjøpt dem. 1300,- er ikke hva jeg har å bruke på noen sneakers nå for tiden, var så vidt jeg tillot meg selv å kjøpe Blazers-ene. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig fordi de er helt vite. Folk på forumet her tar helt av i det sisste "ååååå nei alle på BI bruker Seilejakke" "Lacoste er så uut"

 

Gå etter din egen stiil uansett hvor kjedelig den er. Det vil alltid se best ut til slutt når du har valg de du liker best, ikke det andre mener du burde ha på deg!

 

Lacoste lager flotte sko. Prøv de og se hvordan de passer deg. dog syntes jeg du kunne valgt noen finere sko :)

Lenke til kommentar
Uhorvelig kjedelige!

Det hørtes absolutt ikke bra ut, kjedelig fordi det er Lacoste eller kjedelig fordi de er helt hvite?

Nå som det er høst blir vel hvitt noe man burde styre unna eller? Som oftest bare ruskevær.

Joa, egentlig. Har jo ett puma sko liggende, men har fortsatt lyst på nye sko. Kan dere som er litt mer erfarne på sko poste meg noen linker. Dere har vell fortstått stilen min allerede så?

Lenke til kommentar
Uhorvelig kjedelige!

Det hørtes absolutt ikke bra ut, kjedelig fordi det er Lacoste eller kjedelig fordi de er helt hvite?

Jeg har ikke noe i mot Lacoste som merke, ei heller helt hvite sko - men jeg likte bare ikke disse.

 

Helt hvite sko passer kanskje best til sommerbruk?

Ja, hvite sko gjør nok det. Har ett par puma som er grønne og litt gule tror jeg, lenge siden jeg har sett på dem siden de står hos mamma.

Lenke til kommentar
Uhorvelig kjedelige!

Det hørtes absolutt ikke bra ut, kjedelig fordi det er Lacoste eller kjedelig fordi de er helt hvite?

Nå som det er høst blir vel hvitt noe man burde styre unna eller? Som oftest bare ruskevær.

Joa, egentlig. Har jo ett puma sko liggende, men har fortsatt lyst på nye sko. Kan dere som er litt mer erfarne på sko poste meg noen linker. Dere har vell fortstått stilen min allerede så?

 

Kunne vært greit å få en pris klasse også?

 

Dsquared2 sine hi tops er flotte og DYRE, men skjekk dem ut. De er flere modeller som er fine en den jeg har postet :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Uhorvelig kjedelige!

Det hørtes absolutt ikke bra ut, kjedelig fordi det er Lacoste eller kjedelig fordi de er helt hvite?

Nå som det er høst blir vel hvitt noe man burde styre unna eller? Som oftest bare ruskevær.

Joa, egentlig. Har jo ett puma sko liggende, men har fortsatt lyst på nye sko. Kan dere som er litt mer erfarne på sko poste meg noen linker. Dere har vell fortstått stilen min allerede så?

 

Kunne vært greit å få en pris klasse også?

 

Dsquared2 sine hi tops er flotte og DYRE, men skjekk dem ut. De er flere modeller som er fine en den jeg har postet :)

 

Lykke til!

Opp til 2000, men de skoene der likte jeg absolutt ikke. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...