B25S Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor ikke grønn og hvit? For å matche uniformen? Nja. Blir nesten litt for mye farger som går gjennom da. Da tror jeg at jeg kjøper svarte og luftige Air Max med hvit logo og evt. hvite lisser. Svart må vel være en fin farge for evt. skitt og sånt som kommer etterhvert? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Nye sko. Skal brukes til å gå med, merkelig nok. EDIT: Bilde kommer Endret 7. august 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Har mange skopar, men mine Nike terminator High Supreme sko er favoritten. De er sorte, men Nike merke i gull, så er det gullpaljetter/nagler bak. Veldig lette og gode å gå i Kostet 1600,- ,men når jeg kjøpte de hadde de bare ett par igjen - og i min størrelse, så de var satt ned til halvpris Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Mange som jobber på Kiwi her Jeg bruker bare noen vanlige Nike Air Pegasus+ joggesko når jeg er på jobb, på Kiwi såklart Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Mange som jobber på Kiwi her Jeg bruker bare noen vanlige Nike Air Pegasus+ joggesko når jeg er på jobb, på Kiwi såklart Det gjør jeg også nå, de er luftige og gode. Men dempingen er vel ikke akkurat helt til å skryte av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Har mange skopar, men mine Nike terminator High Supreme sko er favoritten.De er sorte, men Nike merke i gull, så er det gullpaljetter/nagler bak. Veldig lette og gode å gå i Kostet 1600,- ,men når jeg kjøpte de hadde de bare ett par igjen - og i min størrelse, så de var satt ned til halvpris HOT! Gratulerer. *skrive ned modell* Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor ikke grønn og hvit? For å matche uniformen? Nja. Blir nesten litt for mye farger som går gjennom da. Da tror jeg at jeg kjøper svarte og luftige Air Max med hvit logo og evt. hvite lisser. Svart må vel være en fin farge for evt. skitt og sånt som kommer etterhvert? Det var ein tull Men det er vel få farger som holder seg bedre enn svart så hvis du er redd for det så er nok svart et godt valg. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Mange som jobber på Kiwi her Jeg bruker bare noen vanlige Nike Air Pegasus+ joggesko når jeg er på jobb, på Kiwi såklart Det gjør jeg også nå, de er luftige og gode. Men dempingen er vel ikke akkurat helt til å skryte av. Det er sant, men de funker Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg bruker disse til hverdags, håndlagde sko fra Norge. Muligens de mest komfortable skoene jeg har hatt på meg, bortsett fra arbeidsskoene mine. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Syns dere om de nye kicksa fra Supra? Vurderer de eller disse: Hvordan tror dere om de grønne skoene (Charcoal Gray)? Vil de passe til blå jeans, eller vil de gå dårlig? Har sett forskjellig bilde av de grønne skoene, der noen viser sterkere grønnfarge enn andre. Og tror ikke grønnfargen er så lys som på bilde jeg postet. Tror den er litt mørkere. Som på dette bildet: Endret 9. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Liker de blå best, derfor kjøpte jeg de over de med grønn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Er litt usikker. Liker begge ganske godt. De blå vil passe godt med vel alt jeg går med, men er litt usikker om grønn vil gå sammen med blå jeans. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Grønnfargen er veldig lys, veldig neon farge Om jeg ikke husker veldig feil, prøvde dem her for under en uke siden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hvordan fikk du prøvd de? Trodde ikke det var butikker som hadde Supra i Norge. Men hvordan er disse skoene og gå med, AnewZ? Passer de best til sommertid eller høsttid? Endret 9. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hvordan fikk du prøvd de? Trodde ikke det var butikker som hadde Supra i Norge. Men hvordan er disse skoene og gå med, AnewZ? Passer de best til sommertid eller høsttid? Jesus Kristus og Maria Magdalena,di skoene var freshe.Hvor får dere tak i dem? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Kjøpte de i London. Har sålangt bare brukt de engang, de er herlige. Syntes de var varme, så passer jo fint om høsten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Snakker du om de blå eller neongrønne nå, Corey? Og ja, de er ganske freshe begge to @ Corey Supra er lettest og få tak i via nett. Anbefaler Factory 413 eller Karmaloop.com Endret 9. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Snakker du om de blå eller neongrønne nå, Corey? Og ja, de er ganske freshe begge to Jeg snakker egentlig om alle fargene som du posta.Hook me up med en link eller noe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg likte de grønne best jeg da, så lenge de er som de på det siste bildet og ikke neongrønne. De andre var litt kjedelige, litt lyse + hvit sålekant (noe jeg synes er et stort minus) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg likte de grønne best jeg da, så lenge de er som de på det siste bildet og ikke neongrønne. De andre var litt kjedelige, litt lyse + hvit sålekant (noe jeg synes er et stort minus) De er visst ganske så neongrønne, som de første bilde. Kilde: AnewZ. @ Corey La til 2 linker i posten min litt lenger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå