Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, med en gang spillerne ikke blir matchet på det aller høyeste nivået så blir de så og si uaktuelle for det norske landslaget. Unntaket er spillere som uten tvil hører hjemme på landslaget, det gjør i mine øyne ikke Strømstad.

Skrevet

Høres ut som en spennende type ihvertfall.. Når han er kaptein for OB og dansk landslagsspiller så må det vel være noen kvaliteter i han? Ja takk sier jeg til dette. Helt utrolig hva Brakka har begynt med etter Hoftun kom tilbake.

Skrevet

Det er i mine øyne viktig å ha en eldre sjef i forsvaret ved siden av talentene Demidov og Nordvik. Om "vi" får tak i Laursen begynner vi endelig å se konturene av et skikkelig mesterlag. :)

Skrevet (endret)

Ja, sies nå at han er beste midtstopperen i den danske ligaen. Synes vi kan strekke oss litt på pris her når vi sliter såpass i forsvar som vi gjør.

Endret av kilik
Skrevet

Tja, 8-10 millioner høres ut som en ålreit sum for en 32 år gammel forsvarsspiller. Pengegaloppen må ta slutt en eller annen gang. Det eneste unntaket må være en spiller som Sapara. Han hadde jeg gladelig gitt 30-40 millioner for.

Skrevet
Ja takk sier jeg. Utviding av stallen er en bra ting. Men jeg skulle likt å få sett noen flere midtstoppere, og kanskje en spiss til.

er jeg helt enig i, de trenger virkelig å ruste opp i midten...der har det blitt nedprioriert en stund..de har jo kjøpt Demidov...i forsvar...men er jo ikke nok det om det skal satses ordentlig

Skrevet

Jeg lurer på om godeste Sebastian Prödl angrer valget med å dumpe RBK i ellevte time i sommer, det er noe jeg har tenkt mye på faktisk...;)

Men ifølge Hoftun så er Prödl uansett skrinlagt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...